اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد‌

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت با تاکید بر بازی‌های کودکانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین اوقات فراغت برای کودکان بازی است و ما هم در حال برنامه‌ریزی برای بازی آنان هستیم.

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت با تاکید بر بازی‌های کودکانه

علی ملا‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 45 هیئت ورزشی فعال این اداره کل در بحث اوقات فراغت در حاشیه نمایشگاه اوقات فراغت در ارتباط با معرفی رشته‌های مختلف، مراجعه‌کنندگان را راهنمایی می‌کردند.

وی تصریح کرد: مشاوران مستقر در غرفه‌های این نمایشگاه اطلاعات لازم را از طریق مشاوران ورزشی در مورد رشته‌های مختلف ارائه کرده و خانواده‌ها از آن بهره‌مند شدند.

ملا‌احمدی افزود: بعضی از افکار عمومی، فراغت و موضوع آن را از اولویت‌ها لحاظ نمی‌کنند ولی به لحاظ روانشناسی و به لحاظ عقیدتی فطری، یکی از مهم‌ترین مباحث پرورش و خلاقیت فکر در نوجوانی، کودکی و نونهالی توجه به نیازهای اساسی کودکان در فراغت است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اوقات فراغت برای کودکان بازی است و ما هم در حال برنامه‌ریزی برای بازی آنان هستیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را از لحاظ جسمی، روحی، فکری و عقلی برای جامعه خودمان به ترتیب رده‌های سنی فراهم کنیم.

ملا‌احمدی با اعلام اینکه بیش از 900 هزار نفر در سنین جوانی قرار دارند، گفت: در صورت تمایل برای تمام این افراد برنامه‌های متنوعی در تابستان داریم.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر خانواده‌ها نسبت به برنامه‌های اوقات فراغت، اظهار داشت: باید خانواده‌ها نسبت به برنامه‌های اوقات فراغت فرزندان خود حساس باشند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول