اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زاهدان:

2 هزار مددجوی کمیته امداد وام اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زاهدان گفت: در سال گذشته، به 2 هزار و 655 خانواده مددجو و نیازمند در استان سیستان‌وبلوچستان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

2 هزار مددجوی کمیته امداد وام اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند

محمود میرامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این مدیریت در طی سال 1390 از محل اعتبارات این نهاد، تعداد 591 طرح و از محل منابع بانکی 2هزار و 74 طرح اشتغال‌زایی اجرا کرده است.

وی افزود: این طرح‌ها در حال حاضر توسط کارشناسان حوزه خودکفایی و اشتغال نظارت بر طرح‌ها در دستور کار و اقدام قرار دارد.

مدیر کمیته امداد زاهدان ادامه داد: درصدد هستیم تا در سال 1391 با تأکید بر اجرای طرح‌های خودکفایی پایدار علاوه بر کمیت نسبت به کیفیت اجرای طرح‌ها نیز نظارت لازم اعمال شود.

میرامامی خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال 1391 تعداد هزار و 317 طرح از منابع بانکی اجرا شده که نسبت به سه ماه نخست 1390 رشد 200 درصدی داشته است.

* بهره‌مندی 760 دانش‌آموز از برنامه‌های اوقات فراغت

مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: 760 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایرانشهر از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند می‌شوند.

محمدعلی تراقوئی با اشاره به آیاتی از سوره والعصر که "انسان در معرض زیان است مگر آنانکه ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام داده‌اند" بیان داشت: اوقات فراغت انسان مسلمان و معتقد مانند عمر و اوقات دیگر زندگی او باید در راستای کمال و سعادت فردی و اجتماعی‌اش سپری شود.

وی افزود: با توجه به اعیاد شعبانیه و نزدیک‌شدن به ماه پر فضیلت رمضان، تعداد 760 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این شهرستان در 10 پایگاه در قالب رشته‌های قرآن و احکام، فنی و حرفه‌ای، خیاطی و غیره شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول