اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان:

جشن بزرگ نیمه شعبان در مهدیه قروه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری کردستان گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان با اجرای برنامه‌های متنوع وشاد باهمت هیئت امناء مهدیه شهرستان قروه و مشارکت حوزه هنری استان کردستان امشب در فضای باز مهدیه قروه برگزار می‌شود.

جشن بزرگ نیمه شعبان در مهدیه قروه برگزار می‌شود

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در این برنامه گروه‌های موسیقی، مداحی، تواشیح، شعبده‌بازی، نمایش و غیره با حضور گروه‌های برتر استان و کشور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ضمن تبریک این ایام خجسته و با اشاره به برگزاری با شکوه جشن‌های شعبانیه در استان کردستان و مشارکت برادران اهل سنت و تشیع در آن گفت: حوزه هنری برابر رسالتی که برعهده دارد و در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و با توجه به لزوم برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه وظیفه خود می‌داند که در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشد.

به گفته مرادی، حوزه هنری به منظور بهره‌مندی از برکات این ایام و تقدیر از شرکت‌کنندگان در مراسم، بیست کارت هدیه را برای این برنامه در نظر گرفته که به صلاحدید بانیان برگزاری مراسم استفاده خواهد شد.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان ضمن برپایی سومین همایش منطقه‌ای شعر انتظار در سنندج و مشارکت در برنامه شهرستان قروه، در برگزاری مراسم شعبانیه مهدیه شهرستان سریش‌آباد نیز مشارکت نموده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مهدیه شهرستان قروه نیز در همین ارتباط با اشاره به برگزاری منظم این ویژه برنامه افزود: هر سال به مناسبت جشن‌های شعبانیه توسط مهدیه، برنامه‌های متنوع و شادی برگزار و جشن نیمه شعبان نیز با مشارکت و همراهی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی وهنری و محبان اهل بیت در محوطه باز مهدیه قروه با حضور اقشار مختلف این شهر و مسئولین استانی و شهرستانی در قروه برگزار می‌شود.

ایرج رحیمی افزود: امسال برای اولین با اعلام فراخوان «جشن بزرگ انتظار» در بخش‌های شعر، داستان، مقاله‌نویسی و هنرهای تجسمی، بیش از 300 اثر از 60 هنرمند قروه‌ای به دبیرخانه ارسال شد که در این برنامه ضمن نمایش آثار تجسمی و خوانش اشعار و مقاله‌ها  و داستان‌های برتر از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر و از تمامی شرکت‌کنندگان با ارائه لوح و هدیه سپاسگزاری خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول