اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد

گلباران ضریح امامزاده محمد عابد(ع) در روز نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از گلباران ضریح مطهر امامزاده محمد عابد(ع) در روز نیمه شعبان خبر داد.

گلباران ضریح امامزاده محمد عابد(ع) در روز نیمه شعبان

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی ساجدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) جشن انتظار در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) و دیگر بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم ضمن گلباران ضریح مطهر امامزاده، مراسم برگزاری شب شعر، سخنرانی، مولودی‌خوانی، قرائت قرآن، تواشیح، مسابقه و دیگر برنامه‌های شاد مذهبی برگزار می‌شود.

به گفته وی جشن انتظار به صورت همزمان در 40 بقعه از بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فراهم کردن زمینه‌های ظهور آن حضرت و ترویج آداب و فرهنگ مهدویت را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهدویت یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه اسلامی است که باید به آن پرداخته شود.

ساجدی‌فر اظهار داشت: با ظهور حضرت مهدی(عج) حکومت عدل جهانی به رهبری آن حضرت و با حضور و همت و نقش‌آفرینی مستضعفان تشکیل می‌شود که نتیجه آن جهان پر از عدل و داد خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف مسلمانان در عصر غیبت ادامه داد: شیعیان در عصر انتظار وظیفه دارند با انتظار فرج، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و ظلم زمینه تشکیل حکومت جهانی ولی عصر(عج) را فراهم سازند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول