اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج:

بالاترین سهم سفر بین کلانشهرهای کشور متعلق به تاکسیرانی کرج است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج گفت: بالاترین سهم سفرهای دورن شهری با محوریت تاکسی بین کلانشهرهای کشور متعلق به تاکسیرانی کرج است.

بالاترین سهم سفر بین کلانشهرهای کشور متعلق به تاکسیرانی کرج است

به گرارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، کریم افشار سهم کرج در انجام سفرهای دورن شهری را بیش از 63 درصد ذکر و عنوان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده سازمان تاکسیرانی کرج بیشترین حجم سفرهای درون شهری را با توجه به آمار جمعیتی و تعداد ناوگان به انجام می‌رساند.

وی افزود: این میزان افزایش سهم تاکسیرانی در حمل و نقل عمومی شهر حاکی از جایگاه مطلوب و پذیرش مثبت شهروندان در استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی است.

افشار، تعداد ناوگان تاکسیرانی کرج را 11 هزار دستگاه تاکسی ذکر کرد و اظهار داشت: روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط این تعداد تاکسی انجام می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر پویایی هر چه بیشتر ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان، تحقق این مهم را از اولویت‌های اساسی سازمان تاکسیرانی کرج دانست و عنوان کرد: این سازمان با برنامه‌ریزی و تدوین طرح‌های راهبردی، موفق به افزایش ضریب خدمات رسانی به شهروندان شده است.

سازمان تاکسیرانی مجری برنامه‌های کارشناسی شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی کرج مجری طرح‌ها و برنامه‌هایی است که به صورت کارشناسی تدوین می‌شوند.

افشار با بیان اینکه، برنامه‌های سازمان تاکسیرانی به صورت کارشناسی شده طراحی و اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های این سازمان در واقع با هدف پیشرو قرار دادن کرج در اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی انجام می‌گیرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان تاکسیرانی کرج اظهار داشت: بی‌شک تحقق این موضع متاثر از انجام امورات مختلف سازمانی متناسب با تحولات شگرف، پویا و شتابنده در جامعه امروز است.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری، عنوان کرد: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی و تغییر مثبت در این سیستم ضمن تامین حداکثری خواسته‌های مردم از نهادهایی نظیر شهرداری و سازمان‌های حمل و نقل، زمینه ساز بروز مسائل زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی است.

افشار با تاکید بر فرهنگ‌سازی درباره افزایش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: این موضوع در افزایش سهم استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی بسیار مهم است.

وی، توسعه و ساماندهی ناوگان تاکسیرانی را از محوری‌ترین اهداف سازمان تاکسیرانی ذکر و بیان کرد: این مهم به جد از سوی سازمان دنبال می‌شود.

افشار ادامه داد: افزوده شدن تاکسی به سهمیه ناوگان تاکسیرانی کرج که طی سال گذشته نیز انجام شد حاکی از جدیت سازمان تاکسیرانی بر توسعه ناوگان تاکسی است.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول