اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس:

وعده اختصاص 40 دستگاه تاکسی به فردوس محقق نشد

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس گفت: اختصاص 40 دستگاه تاکسی به شهرستان فردوس از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری است که تاکنون محقق نشده است.

وعده اختصاص 40 دستگاه تاکسی به فردوس محقق نشد

سید مهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: ناوگان حمل‌ونقل شهری فردوس دارای 50 دستگاه تاکسی، 12 دستگاه مینی‌بوس و پنج دستگاه اتوبوس است.

وی افزود: در سفر دوم هیئت دولت تعداد 500 دستگاه تاکسی برای استان خراسان‌جنوبی مصوب شد و از این تعداد 40 دستگاه تاکسی سهمیه شهرستان فردوس بود که تاکنون محقق نشده است.

شهردار فردوس تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از جوانان شهرستان جویای کار و خواستار دریافت تاکسی برای اشتغال‌زایی هستند در سال 86 برای اختصاص 40 دستگاه تاکسی درخواست کرده‌ایم که تاکنون به این درخواست پاسخی داده نشده است.

علی‌پرست یادآور شد: با گسترش حوزه خدمات شهری، احداث شهرک‌ها و همچنین ساخت مسکن‌های مهر به تعداد بیشتری تاکسی و اتوبوس در سطح شهرستان فردوس نیاز است.

وی محدوده خدماتی شهرستان فردوس را یک‌هزار و 200 هکتار عنوان کرد و گفت: با افزایش قیمت بنزین مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی روی آورده و باید با افزایش ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری در رفت‌وآمد مردم سهولت بیشتری ایجاد کرد.

شهردار فردوس افزود: مصوبه سال 90 شورای اسلامی شهر فردوس تاکسی‌داران را ملزم به نصب تاکسی‌متر و دریافت نرخ کرایه از مسافر بر اساس تاکسی‌متر کرد.

علی‌پرست تصریح کرد: گشت ویژه نظارت بر وضعیت حمل‌ونقل درون‌شهری همه روزه انجام و در صورت عدم نصب تاکسی‌متر و اخذ کرایه اضافی از مسافر با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: امید است با گسترش ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و اختصاص 40 دستگاه تاکسی به شهرستان فردوس علاوه بر رفع مشکل اشتغال جوانان جویای کار جابه‌جایی مسافر نیز با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول