اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت خرابی جایگاه‌های CNG

‌تاکسی‌داران تویسرکان مقابل فرمانداری تجمع کردند

خبرگزاری فارس: امروز تاکسی‌داران شهر تویسرکان به علت غیر فعال بودن جایگاه‌های سوخت CNG تویسرکان مقابل فرمانداری تجمع کردند.

‌تاکسی‌داران تویسرکان مقابل فرمانداری تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز تاکسی‌داران شهر تویسرکان به علت خرابی جایگاه‌های CNG برای چاره‌اندیشی و تعیین تکلیف جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

تاکسی‌داران برای تغذیه خودروهای خود باید یک مسافت 21 کیلومتری را طی کنند تا بتوانند در مسیرهای تعریف شده داخل شهر تویسرکان به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

شهر تویسرکان در حال حاضر دارای دو جایگاه CNG است که یکی در بلوار سرکان و جایگاه دوم در جاده کرمانشاه قرار دارد.

جایگاه CNG بلوار سرکان به گفته رانندگان به مدت یک سال خراب است و جایگاه سوخت دوم در جاده کرمانشاه نیز حدود یک ماه پیش یک بار تعمیر شد اما پس از مدت زمان کوتاهی دوباره دچار مشکل شده و این خرابی در زمان طولانی سبب نارضایتی مسافران و فعالان این عرصه شده است.

به گفته تاکسی‌داران معترض، جایگاه CNG جاده کرمانشاه مدت زمان 15 روز به علت خرابی و نقص فنی تعطیل و غیر فعال است.

یکی از رانندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی در صورتی که تاکسی‌داران شهری از محل مسئولیت خود بیشتر از فاصله 20 کیلومتر مسافت را طی کنند جریمه خواهند شد.

تاکسی‌دار دیگری نیز گفت: با توجه به اینکه بخشی از سوخت تأمینی در این مسیر هدر می‌رود اما تاکسی‌داران مجبور هستند برای تأمین معاش زندگی و انجام مسئولیت خود یعنی جابه‌جایی مسافران و جلوگیری از یک سری از پیامدها نظیر نارضایتی شهروندان مسیر مورد نظر را با آگاه بودن از عواقب آن، طی کنند.

امروز پس از یک ماه پیگیری و اطلاع‌رسانی به مسئولان امر نسبت به خرابی جایگاه‌های سوخت CNG، تحمل این قشر از جامعه حمل و نقل تمام شده در یک تجمع خواستار رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های سوخت تویسرکان شدند.

رانندگان اظهار داشتند: اگر مشکلات مراکز تأمین سوخت حل نشود در این صورت بخش حمل و نقل و جابه‌جایی مسافر در تویسرکان فلج خواهد شد و پیامدهای زیادی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

در این بین نمایندگان تاکسی‌داران همراه با مسئول حمل و نقل شهرستان در فرمانداری برای رفع مشکل با فرماندار نشست داشتند و ما هم به تبع اینکه پاسخی از مسئولان داشته باشیم به سراغ مقام ارشد شهرستان رفتیم اما پس از یک ساعت انتظار، در خصوص چگونگی رفع مشکل جایگاه‌های CNG، خبرنگار فارس پاسخی دریافت نکرد و پاسخگویی به خواسته مردم از سوی رسانه به فردا موکول شد و این در حالی بود که بر اساس گفته نمایندگان تاکسی‌داران زمان رسیدگی مشخص شده است.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول