اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشان:

تاکسی‌های کاشان به کارت‌خوان مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس : عضو شورای شهر کاشان از نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون‌شهری این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تاکسی‌های کاشان به کارت‌خوان مجهز می‌شوند

حسین واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مصوبه نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون‌شهری کاشان به تصویب شورای اسلامی این شهر رسیده است.

وی افزود: مصوبه طرح نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون‌شهری در سیصد و شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی و با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهرستان به تصویب رسید.

به گفته وی، تسهیل در پرداخت کرایه و سوار و پیاده شدن مسافر، نظارت دقیق‌تر بر عملکرد تاکسی‌های درون‌شهری، امکان مدیریت و نظارت بیشتر بر ناوگان و نحوه عملکرد تاکسی‌ها از اهداف مهم این مصوبه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: با اجرای نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون‌شهری مشکلات عدم پول خرد در هنگام پرداخت بقیه کرایه مسافر برطرف می‌شود.

واعظی در ادامه با اشاره به موفقیت طرح سیستم کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری کاشان و رضایت‌مندی شهروندان از این طرح ابراز داشت: مسافران تاکسی هنگام استفاده از کارت‌خوان، براساس میزان نرخی که برای هر یک از مسیرها تعریف شده است از موجودی کارت خود به‌عنوان کرایه استفاده می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان همچنین از نصب سیستم GPS (مکان‌یاب و موقعیت‌یاب) در تاکسی‌های درون‌شهری کاشان خبر داد. 

وی در ادامه، تعداد تاکسی‌های زیر پوشش سازمان تاکسیرانی کاشان را حدود یک‌هزار و 272 دستگاه ذکر کرد و افزود: هر تاکسی درون‌شهری روزانه حدود 200 تا 250 مسافر را جابجا می‌کند.

به گفته وی از مجموع این تعداد تاکسی حدود 638 دستگاه آن تاکسی گردشی، 456 تاکسی خطی، 165 تاکسی بی‌سیم و 13 تاکسی نیز ویژه بانوان است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی کاشان در 40 خط که کل محدوده شهرها و روستاهای این شهرستان را شامل می‌شود، فعالیت دارد متذکر شد: 18 درصد جابجایی‌های درون‌شهری مسافران کاشان توسط ناوگان تاکسیرانی شهرستان کاشان انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول