اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد خطاب به دستگاه‌ها و نهادهای اداری:

دستورالعمل حجاب و عفاف را رعایت کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ریشه‌ مشکلات و مسائل اجتماعی عدم رعایت حجاب است و راه تسلط بیگانگان بر فرهنگ جامعه در بی‌حیایی و فساد نهفته است.

دستورالعمل حجاب و عفاف را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی با اشاره به اینکه برای رعایت حجاب تذکر لسانی کافی نیست و باید مسئولان مربوطه برخورد قاطع داشته باشند، گفت: عده‌ای دارند حساب شده فساد مورد نظر غرب را در جامعه ترویج می‌کنند که باید با آنها به طور قاطع برخورد کرد و مسئله حجاب در دانشگاه‌ها، سالن‌های سینماها و تئاتر و حتی در خیابان‌ها و جشن‌ها و مراسم‌های عروسی باید مورد نظر خانواده قرار گیرد.

وی افزود: در این رابطه لازم است دستگاه‌ها و نهادهای اداری دستورالعمل حجاب و عفاف را به طور کامل رعایت کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب یک ضرورت اسلامی و دینی است، افزود: باید بین زن و مرد حریم باشد و این حریم باعث امنیت اجتماعی و اخلاقی می‌شود.

میرعمادی از حجاب به عنوان ارزنده‌‌ترین زینت زن مسلمان یاد کرد و افزود: متأسفانه رواج بی‌ بند و باری و بی‌حیایی در جامعه رو به افزایش است و این یکی از ابزارهای استعمارگران برای تسلط فرهنگی و به طبع آن تسلط سیاسی آنان بر جوامع اسلامی است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به برگزاری اولین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته شاهد یک رویداد فرهنگی بزرگ در لرستان بودیم که هدف این همایش معرفی جوان پرورش یافته در دامن انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه هدف این همایش افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در بین جوانان ایرانی بود، افزود: امروز این خودباوری در بین جوانان ایرانی به خصوص جوانان لرستانی به وضوح دیده می‌شود.

میرعمادی گفت: جوانان نسل‌های گذشته ایران اسلامی به خوبی توانستند انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را مدیریت کنند و امروزه جوانان دیگر جوامع اسلامی نیز در همین راه بیداری اسلامی را به زیبایی هر چه تمام‌تر در دنیای اسلام پیاده کرده‌اند.

خطیب جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: باید نیاز جوان ایرانی را به خوبی شناسایی کنیم و در اولویت برنامه‌ریزی‌های‌مان قرار دهیم.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به برپایی رزمایش موشکی سپاه اشاره کرد و گفت: این رزمایش یک حرکت بازدارنده قوی در برابر طمع‌کنندگان و بیگانگان بود و در حقیقت پیام این رزمایش این بود که ایران قادر است هر گونه تجاوز و حمله را قاطعانه پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: این رزمایش پادزهری برای تهدیدات و تحریم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است و جلوه‌ای از پیشرفت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

میرعمادی گفت: آمریکا می‌داند که ناوهایش در خلیج فارس از برد موشک‌های جمهوری اسلامی در امان نیست و این رزمایش واق واق کردن رژیم صهیونیستی را پایان داد به طوری که مثل یک حیوان درنده سر جایش نشست.

وی از این اقدام به موقع فرزندان ایران در سپاه پاسداران تشکر کرد و افزود: این رزمایش نشان داد که ایران امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول