اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خبر داد

اقامه نمازجمعه در 750 شهر کشور

خبرگزاری فارس: مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در 750 شهر کشور نمازجمعه اقامه می‌شود.

اقامه نمازجمعه در 750 شهر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد طباطبایی‌نسب صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان فردوس اظهار کرد: در حال حاضر مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در 750 شهر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در 12 سال گذشته تنها 300 مراسم نماز جمعه در شهرهای کشور برگزار می‌شد اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی 750 شهر کشور از نعمت اقامه نماز جمعه برخوردار هستند.

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: در بیش از 96 شهر ایران مصلای نماز جمعه در حال ساخت است و بیش از 70 شهر نیز متقاضی برگزاری نماز جمعه هستند که در بسیاری از شهرها با کمبود نیروی کارآمد و زبده مواجه هستیم.

طباطبایی‌نسب با اشاره به اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی جوانان هستند، تصریح کرد: هجمه دشمن روز به ‌روز شدیدتر می‌شود به طوری که امروز شاهد رشد کلیساهای خانگی در برخی شهرهای کشور هستیم.

وی امام جمعه را سکاندار مدیریت فرهنگی هر شهر دانست و گفت: با وجود امام جمعه قوی و مقتدر می‌توان در برابر هجمه‌های شدید دشمن ایستادگی کرد.

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نماز جمعه را یکی از برکات امام، انقلاب و خون شهدا دانست و افزود: اگر امروز روحانیت به عنوان ملجأ و مرجع در بین مردم حضور دارند به برکت انقلاب اسلامی است.

طباطبایی‌نسب با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور تصریح کرد: در سال 1404 کشور ایران باید در عرصه‌های مختلف از 25 کشور منطقه عبور کند و امروز با جرات می‌توان گفت که ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و فناوری هسته‌ای از 25 کشور منطقه جلو افتاده است.

وی نظام جمهوری اسلامی را مقتدرترین و قدرتمندترین نظام در سطح جهان دانست و افزود: تنها نظامی که پهلو به پهلوی استکبار می‌زند نظام جمهوری اسلامی است و این به برکت رونق دین و دیانت در این کشور است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی نیز خواستار همدلی و اتحاد بیش از پیش مسئولان شد و گفت: آنچه سبب شده که دشمن از انقلاب اسلامی ما سیلی بخورد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی افزود: نماز جمعه سنگر دفاع معنوی در برابر هجمه‌ دشمنان و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول