اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه گردشگری شیراز امشب به کار خود پایان می‌دهد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز امشب با کارنامه‌ای درخشان به پایان می‌رسد.

نمایشگاه گردشگری شیراز امشب به کار خود پایان می‌دهد

محمدکاظم بهادری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز 14 تیر ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی و 30 سفیر از کشورهای مختلف کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز گفت: در این نمایشگاه چهار روزه، 114 غرفه از صنایع دستی شاخص کشور خدمات خود را به بازدید‌کنندگان ارائه کردند.

وی افزود: گروه هتل‌ها و مراکز اقامتی کشور، کمیته ملی طبیعت‌گردی، آستان احمدی و محمدی (ع)، آستان حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (ع)، کمیته‌های اکوتوریسم و مراکز توریسم‌درمانی، ایرلاین‌ها و ... خدمات خود را ارائه می‌دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اضافه کرد: در این نمایشگاه فعالان گردشگری سلامت،‌ نمایندگان برخی از بیمارستان‌ها‌ و دفاتر خدمات مسافرتی‌ حضور دارند.

وی از حضور نمایندگان 9 کشور در هشتمین نمایشگاه گردشگری شیراز خبر داد و اضافه کرد: نمایندگانی از کشورهای تایلند، ترکیه‌، کنیا،‌ مالزی‌، امارات‌، سنگاپور‌، هند، عمان‌، هلند‌ و اندونزی‌ در این نمایشگاه غرفه دارند.

بهادری‌پور با اعلام اینکه هشتمین نمایشگاه گردشگری شیراز کارنامه درخشانی از خود ارائه داده است، تصریح کرد: در عین حال اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه با ایام تعطیلات و تولد امام زمان (عج) متقارن شد اما استقبال بی‌نظیری از نمایشگاه صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی، مسابقات مختلف، اجرای برنامه‌های عشایری، مراسم مربوط به آیین و رسوم فارس و ... باعث شد شور و نشاط در نمایشگاه رونق داشته باشد.

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز از چاپ سه ویژه‌نامه نیز خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت این نمایشگاه در طول برگزاری سه ویژه‌نامه چاپ و منتشر شد.

وی با اشاره به حضور مسافران خارجی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز تصریح کرد: حضور مسافران خارجی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز بیانگر متفاوت بودن این نمایشگاه با نمایشگاه‌های گذشته است.

بهادری‌پور در ادامه با بیان اینکه بخش خصوصی در برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز سنگ تمام گذاشت، گفت: بخش خصوصی در این نمایشگاه بسیار با قدرت خدمات با کیفیتی را ارائه کرد.

وی اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز را نیز مطلوب ارزیابی کرد و افزود: رسانه ملی، رسانه‌های تخصصی و خبرگزاری‌ها در این نمایشگاه همکاری بسیار خوب و تاثیرگذاری داشتند.

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز در پایان با اشاره به تخصصی‌بودن این نمایشگاه تصریح کرد: در عین حال اینکه عمده مخاطبان این نمایشگاه کسانی بودند که به نوعی با بحث گردشگری ارتباط داشتند اما استقبال عمومی بی‌نظیر و خارج از انتظار ما بود.

به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز تا امروز 17 تیر‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز در شهرک گلستان برپاست و در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی به ارائه پکیج‌های خود می‌پردازند.

همچنین 17 شرکت خدمات گردشگری از 9 کشور جهان در این نمایشگاه غرفه دارند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول