اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-11

برگزاری المپیاد ورزشی فرصت شناسایی استعدادهای دانشجویان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برگزاری المپیاد ورزشی فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای نهفته جوانان به ویژه دانشجویان محسوب می‌شود.

برگزاری المپیاد ورزشی فرصت شناسایی استعدادهای دانشجویان است

محمود ملاباشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در حاشیه برگزاری مراسم المپیاد دانشجویی اظهار کرد: برگزاری یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در نوع خود رخداد بزرگ فرهنگی ورزشی در جامعه آموزش عالی کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: ما پیرو دینی هستیم که همواره به عنوان دین کامل و جهان‌شمول به تمامی زوایای یک زندگی سالم می‌‌اندیشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: دین اسلام همه راه‌های منتهی به سعادت دنیا و آخرت را برشمرده و ارزش تندرستی را بیان می‌کند.

ملاباشی ادامه داد: به طور یقین چنین دینی ورزش را نیز به عنوان پیش‌نیاز تندرستی دانسته و آن را مهم می‌شمارد.

وی گفت: امروزه سلامتی جسم و روح از اموری است که انسان همیشه در پی آن بوده و هست و ورزش در زندگی آحاد جامعه نقش مهمی دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: امروز میلیون‌ها نفر به امر ورزش اشتغال داشته و چند برابر آن نیز تماشاگر و طرفدار برنامه‌های مختلف ورزشی هستند.

ملاباشی اضافه کرد: ورزش در مواردی نیز استحکام‌بخش وحدت ملی و اجتماعی جوامع بوده و فضایل و رذایل رایج در آن منعکس‌کننده فضایل و رذایل حاکم بر آن جامعه است.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی یک ورزشکار علاوه بر جسم به روح نیز توجه می‌کند زیرا میان تن و روان ارتباط نزدیکی وجود دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در این راستا در اسلام تنها به تربیت و پرورش جسم توجه نشده بلکه به موازات جسم به روح نیز توجه شده و دستورات فراوانی در زمینه تربیت و تقویت آن آمده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول