اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نونهالان دماوندی

راهپیمایی "مبارزه با اعتیاد" در دماوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی "مبارزه با اعتیاد" به مناسبت هفته جهانی مبارزه با اعتیاد و با حضور جمعی از مسئولان و خیل کثیری از نونهالان مهدهای کودک شهرستان دماوند برگزار شد.

راهپیمایی "مبارزه با اعتیاد" در دماوند برگزار شد

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند عصر امروز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: جهان بدون اعتیاد آرزوی مردم همه جهان است.

منیره بیگلربیگی ادامه داد: باید فرهنگ مبارزه به این بلای خانمان‏سوز جهانی را از همین امروز در روح و روان نسل‏های نونهال و نوجوان نهادینه ساخت.

وی اضافه کرد: از این رو، مجموعه معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان در راستای ایجاد فرهنگ رویارویی با این معضل اجتماعی، امروز نونهالان این شهرستان را بسیج کرد.

به گفته معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند، نونهالان مهدهای کودک این خطه امروز به پلاکاردهایی منقش به شعارهایی مبتنی بر سن و سال آنها اما حاوی پیام‏های مهم به اولیا در دست، تلاش خود برای ریشه‏کنی اعتیاد از منطقه، کشور و جهان را نشان دادند.

بیگلربیگی تصریح کرد: کودکان امروز به دلیل تاثیرگذاری شگرف خود بر پدران و مادران می‏توانند ایفاگر نقشی بارز در زمینه مبارزه با اعتیاد و سایر معضلات اجتماعی باشند.

وی اضافه کرد: بنابراین می‏توان از دایره تاثیرگذاری این قشر در راستای ترک اعتیاد و حتی ترک سیگار از سوی والدین سود جست.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند، پدران و مادران معتاد را الگوهایی نامناسب برای فرزندان خواند.

بیگلربیگی ادامه داد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده از سوی کارشناسان حوزه‏های اجتماعی، افراد دارای پدر، مادر و یا هر دو والد معتاد، گرایش بیشتری برای مصرف انواع مواد مخدر از خود نشان می‏دهند.

وی اضافه کرد: از این رو، والدین معتاد نه تنها به خود آسیب می‏رسانند بلکه مقدمات نیل فرزندانشان به این منجلاب خانمان‏سوز را نیز فراهم می‏سازند.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند درخصوص تاثیر برنامه‏های فرهنگی در راستای مبارزه با اعتیاد در شهرستان دماوند اظهار امیدواری کرد.

بیگلربیگی ادامه داد: راهپیمایی امروز نیز حرکتی فرهنگی برای رفع این معضل اجتماعی است که نونهالان دماوندی در ان آرزوی‏های خود برای زندگی در جهانی عاری از مواد مخدر را بیان کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول