اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره بهزیستی دماوند:

5 کمپ ترک اعتیاد در دماوند راه‏اندازی می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند از راه‏اندازی پنج کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

5 کمپ ترک اعتیاد در دماوند راه‏اندازی می‏شود

منیره بیگلربیگی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: کمپ‏های ترک اعتیاد به شرایط رعایت همه جوانب قانونی مراکز مناسبی برای رهایی از بند این بلای خانمان‏سوز شمرده می‏شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها یک کمپ ترک اعتیاد دارای پروانه فعالیت از اداره بهزیستی شهرستان دماوند و مورد تایید این اداره در شهرستان وجود دارد.

بیگلربیگی اضافه کرد: از این رو، معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند، سایر کمپ‏های ترک اعتیاد احتمالی در این شهرستان را مورد تایید قرار نمی‏دهد.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند از افزایش مراکز بازپروری معتادان در شهرستان دماوند خبر داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این یک مرکز ترک اعتیاد، دو کمپ دیگر به تازگی پروانه فعالیت و دو کمپ دیگر نیز موافقت اصولی خود را از اداره بهزیستی شهرستان دماوند دریافت کرده‏اند.

بیگلربیگی اضافه کرد: در صورت توافقات نهایی اداره بهزیستی و سایر مسئولان امر با این چهار کمپ ترک اعتیاد در آینده شاهد فعالیت پنج مرکز بازپروری معتادان در این شهرستان خواهیم بود.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: اما تا آن زمان، افراد نیازمند به کمپ‏های ترک اعتیاد به همان یک مرکز مورد تایید ارجاع داده می‏شوند.

وی از امکانات، تمهیدات بهداشتی و نحوه رفتار مسئولان تنها کمپ ترک اعتیاد شهرستان دماوند با بیماران مراجعه‏کننده به این مرکز ابراز رضایت کرد.

بیگلربیگی تصریح کرد: اما مجموعه معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند از شرایط و نحوه برخورد در سایر مراکز البته غیرقانونی و فاقد مجوزهای لازم برای فعالیت چندان مطلع نیست.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند اضافه کرد: از این رو توصیه ما همچنان مراجعه به مراکز دارای مجوزهای لازم است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول