اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد

هزینه 44 میلیارد ریالی کمیته امداد گیلان در حوزه اعتیاد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: خدمات حمایتی ارائه شده از طرف کمیته امداد گیلان در حوزه اعتیاد مبلغ 44 میلیارد و 277 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

هزینه 44 میلیارد ریالی کمیته امداد گیلان در حوزه اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه عملکرد کمیته امداد استان در بخش مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: طبق آمارهای دریافتی و مطالعات انجام شده مبنی بر غربالگری و شناسایی معتادان در خانواده‌های زیر پوشش این نهاد، 10 درصد از زندانیان گیلان مددجویان کمیته امداد استان هستند که در دام مواد مخدر و اعتیاد گرفتار شده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از ابتدای شکل‌گیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، عضو این شورا است، افزود: این نهاد در دو کمیته فرهنگی، پیشگیری و درمان و حمایت‌های اجتماعی در سطح کارشناس عضویت دارد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان یک نهاد حمایتی برای خانواده‌های معتادان بوده و اخیرا برای معتادان بهبود یافته در زمینه‌های اشتغال و بازتوانی، حرفه‌آموزی و در موارد درمان، خدمات شایانی را ارائه کرده است.

 وی، خدمات حمایتی ارائه شده در حوزه اعتیاد از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را هزینه‌ای بالغ بر 44 میلیارد و 277 میلیون ریال عنوان کرد.

 علی‌محمدی با بیان اینکه متارکه نخستین آسیب برای خانواده‌های زیرپوشش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتیاد دومین اولویت آسیب برای مددجویان است و در این راستا اعتیاد نقش غیر مستقیم و تاثیرگذاری در دیگر جرایم از جمله طلاق، قتل و... دارد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول