اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه

کمترین جذب اعتبار مربوط به شرکت توزیع برق استان است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از میان دستگاه‌های اجرایی شرکت توزیع برق با 28 پروژه و جذب 18 درصد از اعتبار، کمترین جذب را دارد.

کمترین جذب اعتبار مربوط به شرکت توزیع برق استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی امروز در چهارمین جلسه کمیته راهبردی پروژه‌های عمرانی استان، که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان‌های کنگاور با 85 درصد، کرمانشاه و سنقر هر یک با 78 درصد بیشترین پیشرفت را در جذب اعتبار داشته‌اند.

مطاعی تصریح کرد: ثلاث‌باباجانی، پاوه و صحنه کمترین جذب اعتبار را در میان شهرستان‌های استان دارد.

وی با بیان اینکه هزار و 824 پروژه در استان وجود دارد‌، افزود: اسلام‌آبادغرب با 16 طرح رشد 68 درصدی، پاوه با 13 طرح رشد 66 درصدی، ثلاث‌باباجانی  با 21 طرح، رشد 71 درصدی، جوانرود با 13 طرح رشد 75 درصدی، دالاهو با 21 طرح رشد 76 درصدی، روانسر نیز با 20 پروژه 76 درصد رشد فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرستان‌های هرسین با 29 پروژه 71 درصد رشد، سرپل‌ذهاب با 28 پروژه رشد 72 درصدی، سنقر با 23 پروژه رشد 78 درصدی‌، صحنه با 16 پروژه رشد 43 درصدی، قصرشیرین با 18 پروژه رشد 74 درصدی، کرمانشاه با 145 پروژه رشد 78 درصدی، کنگاور با 14 پروژه رشد 84 درصدی و گیلانغرب با 16 پروژه رشد فیزیکی 76 درصدی تا‌کنون داشته‌اند.

مطاعی با اشاره به بیشترین جذب اعتبار در دستگاه‌های اجرایی استان‌، گفت: آب و فاضلاب با 95 درصد، نوسازی و تجهیز مدارس با 97 درصد و آب منطقه‌ای کرمانشاه با 94 درصد بیشترین جذب اعتبار را دارند و شرکت توزیع برق با 28 پروژه و دانشگاه علوم‌پزشکی با 18 پروژه جذب 18 درصدی کمترین جذب اعتبارات را در بین دستگاه‌ها دارند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه پروژه‌های ملی را به تفکیک وزاتخانه، راه و شهرسازی با 10 پروژه، وزارت نیرو با 32 پروژه، نفت با یک پروژه، صنعت‌، معدن و تجارت 6 پروژه، وزارت تحقیقات و فناوری 3 پروژه، ورزش و جوانان 3 پروژه، جهادکشاورزی یک پروژه، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی  یک پروژه، بهداشت و درمان 2 پروژه و وزارت کشور 3 پروژه برای استان کرمانشاه داشته‌اند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول