اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم اقامه نماز جماعت در ادارات

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره بر لزوم اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌ها تاکید کرد.

لزوم اقامه نماز جماعت در ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به جایگاه این دو فریضه الهی در دین اسلام خاطرنشان کرد: ‌تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها و همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه‌های دینی ما محسوب ‌شده و همگی باید در اجرای این فریضه تلاش کرده و کوتاهی نکنیم.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه تصریح کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک ملت ایران گفت: دشمن با جنگ نرم درصدد رسیدن به اهداف شوم خود است و می‌کوشد که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه کمرنگ کند.

نوری پور تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم جامعه‌ای سالم و پاک داشته باشیم، باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کرده و آن را در جامعه تحقق ببخشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید کارهای مثبت فرهنگی در جامعه انجام شود، عنوان داشت: چراکه کارهای فرهنگی به عنوان کار ریشه‌ای بوده و می‌تواند به مغز افراد رسوخ پیدا کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به افتتاح حوزه علمیه خرم‌دره اضافه کرد: فعالیت حوزه علمیه در خرم‌دره از کارهای اثرگذار و ماندگار محسوب می‌شود، چرا که تربیت مبلغان دینی یکی از نیازهای شهر خرم‌دره بود که سال‌ها انجام نشد.

وی به افتتاح جامعةالقرآن خرم‌دره اشاره و گفت: این مرکز نیز فعالیت خود را در خرم‌دره آغاز کرده است که این مهم نیز می‌تواند فضای مناسبی برای اجرای کارهای فرهنگی در شهرستان فراهم کند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول