اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان:

پروژه‌های مهر ماندگار پیشرفت نسبتا مطلوبی دارند

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح‌های مهر ماندگار گفت: پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در کشور نسبتا مطلوب است که به صورت دائمی پایش می‌شوند.

پروژه‌های مهر ماندگار پیشرفت نسبتا مطلوبی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در بازدید از پروژه مهر ماندگار بیمارستان 200 تختخوابی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه‌های مهر ماندگار در قالب دو فاز پیش‌بینی شده که در حال حاضر حدود 900 طرح کلان ملی با سرمایه‌گذاری بیش از 170 هزار میلیارد تومان در کشور در حال اجرا می‌باشند.

محرابیان افزود: این طرح‌ها به صورت دائم پایش می‌شوند و زمان‌بندی افتتاح و برنامه پشتیبانی و تأمین مالی آن‌ها تدوین شده است.

وی با بیان این‌که روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در کشور نسبتا مطلوب است، بیان کرد: فاز دوم طرح‌های مهر ماندگار استانی است که هفته گذشته به استان‌ها ابلاغ شده و اغلب استان‌ها پیشنهادات خود را داده‌اند و اغلب اعتبارات آن‌ها در قالب اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.

محرابیان با بیان این‌که در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی پیشنهاداتی آمده که در حال بررسی آن‌ها هستیم، تصریح کرد: پس از تصویب این پیشنهادات آن‌ها را برای اجرا به استان‌ها ابلاغ می‌کنیم.

این مسئول از راه‌اندازی ماهانه طرح‌های مهر ماندگار در کشور خبر داد و گفت: هر ماه طرح‌هایی که در کشور راه‌اندازی می‌شود را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

محرابیان با ذکر این مطلب که تدابیر لازم برای پیشرفت کاری پروژه‌های مهر ماندگار پیش‌بینی شده، تصریح کرد: کارها در این پروژه‌ها اکنون طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول