اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان خبر داد

اعزام پنج تیم اصفهانی به نخستین رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان گفت: این هیئت پنج تیم خود را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان روانه نخستین رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور که مازندران میزبانی آن را برعهده دارد، می‌کند.

اعزام پنج تیم اصفهانی به نخستین رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور

رضا رهنما امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های سه‌‌گانه قهرمانی کشور در بهشر مازندران و از تاریخ 20 تا 24 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از تیم‌های اعزامی به رقابت‌‌های سه‌گانه قهرمانی کشور از چهار نفر ورزشکار تشکیل شده است، تاکید کرد: هزینه اعزام این ورزشکاران برعهده خود هیئت است و تاکنون حمایت‌ کننده‌ای در این خصوص پیدا نشده است.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان بیان داشت: به طور حتم ورزشکاران اصفهانی در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور یکی از سکوهای نخست تا سوم قهرمانی را از آن خود می‌کنند.

وی اشاره‌ای به ماه مبارک رمضان کرد و ادامه داد: در این ماه آمادگی جسمانی ورزشکاران سه‌گانه‌ را در حالت تعادل نگاه داشته و سه‌گانه‌کاران اصفهانی را برای رقابت‌های بعد از ماه مبارک از جمله مسابقات دوگانه و مسابقات قهرمانی بانوان کشور آماده می‌کنیم.

رهنما در مورد مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه امید داریم با روی کار آمدن رئیس جدید اعتبارات بیشتری به ورزش اختصاص پیدا کند، تصریح کرد: یک سری از ورزش‌های شاخص که درصد مدال‌آوری آنها بسیار زیاد است نیز باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد تا دست کم حالت‌های قهرمانی خود را بتواند حفظ کند.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان نیاز به یک مکان اختصاصی دارد تا بتواند رشد هر چه بیشتر و بهتر این رشته ورزشی را در بین علاقه‌مندان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول