اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان: مجمع انتخاباتی رئیس هیئت سه‌گانه در تاریخ 11 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه برگزار می‌شود

رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه که قرار است در تاریخ یازدهم تیرماه سال جاری برگزار شود تنها خودم برای این پست کاندیدا هستم زیرا این رشته بسیار سخت است و کسی زیر بار مسئولیت آن نمی‌رود.

وی در ادامه به رقابت‌های دوگانه قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از پایگاه هشتم شکاری اصفهان و دیداری که با فرماندهی محترم آن امیر برخور داشتیم شرایط این پایگاه را برای میزبانی این رقابت‌ها بررسی کردیم تا بتوانیم میزبانی رقابت‌های دوگانه قهرمانی کشور را در اصفهان برگزار کنیم.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان به دلیل انتخاب پایگاه هشتم شکاری اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری رقابت‌های دوگانه نیاز شدید به امکانات پشتیبانی و لجستیکی دارد و دیگر اینکه در این پایگاه نیازی به بستن خیابان‌ها و جاده نیست و می‌توان این رقابت‌ها را در کمال آرامش در آن انجام داد.

وی تاکید کرد: تاریخ برگزاری این رقابت‌ها به طور دقیق مشخص نیست اما به احتمال زیاد این رقابت‌ها در مهرماه برگزار می‌شود و در رشته دوگانه هم ورزشکاران می‌بایستی 10 کیلومتر از مسیر مسابقه را بدوند 40 کیلومتر را با دوچرخه طی کنند و در پایان نیز 5 کیلومتر را با دو به پایان برسانند.

رهنما تصریح کرد: باشگاه‌های سپاهان و فولاد ماهان قول همکاری داده‌اند تا ورزشکاران سه‌گانه استان اصفهان را در رقابت‌های قهرمانی کشور مورد حمایت خود قرار دهند که هنوز عملی نشده است.

وی در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز در حدود 260 ورزشکار سازمان یافته داریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول