اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گیلان خبر داد

رشد 264 درصدی مقابله با تجهیزات ماهواره در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از رشد 264 درصدی مقابله با تجهیزات ماهواره‌ای در استان خبر داد.

رشد 264 درصدی مقابله با تجهیزات ماهواره در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان فعالیت سه ماهه پلیس گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: سالم‌سازی سواحل ماموریت مهم پلیس است.

وی رشد 264 درصدی مقابله با تجهیزات ماهواره‌ای، دستگیری 82 درصدی افراد مزاحم و 11 درصدی مقابله با مواد مخدر را از جمله فعالیت‌های پلیس گیلان در مدت مذکور عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان افزود: در مقابله با قاچاق کالا نیز با افزایش 24 درصدی، مقابله با سرقت‌های خشن و دستگیری سارقان مربوطه افزایش 100 درصدی و مقابله با دیگر سرقت‌ها با افزایش 16 درصدی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: در اجرای طرح امنیت اجتماعی نیز با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش دستگیری 70 درصدی در سه ماه نخست امسال بودیم.

قائدرحمتی به طرح تابستانی پلیس اشاره کرد و یادآور شد: فرماندهی انتظامی 9 شهرستان گیلان درگیر طرح‌های سالم‌سازی دریا بوده و حجم بالایی از عدم کارکرد یا کج‌کارکردهای دیگران را متحمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: گیلان با 280 کیلومتر ساحل دارای 21 طرح بوده که اگر هر طرح به مساحت یک کیلومتر محسوب شود در بقیه سواحل با توجه به نزدیک بودن با جاده‌های مواصلاتی، پلیس به تنهایی انجام وظیفه می‌کند.

این مسئول درباره کاهش 24 درصدی تصادفات درون شهری استان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در 15 روز اخیر با کاهش تصادفات مواجه شدیم و امیدواریم با همت بیشتر این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول