اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش بروجرد:

65 آموزشگاه برای غنی‌سازی فراغت دانش‌آموزان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش بروجرد گفت: 65 آموزشگاه در شهرستان بروجرد در زمینه اوقات فراغت فعالیت دارند.

65 آموزشگاه برای غنی‌سازی فراغت دانش‌آموزان فعالیت دارند

محمد کاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: پایگاه‌های تابستانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، فعالیت خود را از اول تیرماه آغاز کرده‌اند  و در مدت هفت هفته فعالیت فرهنگی، هنری و قرآنی دارند. وی بیان کرد: تاکنون 20درصد از دانش‌آموزان شهرستان بروجرد جذب این پایگاه‌های اوقات فراغت شده‌اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان علاوه بر 65 آموزشگاه، کلیه سالن‌های ورزشی، کانون‌های کوثر، شهید رجایی، غدیر، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و دارالقرآن بروجرد فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: در فصل تابستان فرصت مناسبی است که دانش‌آموزان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و در زمینه‌ای که علاقه دارند، فعالیت داشته تا به این وسیله تجربه‌هایی را نیز کسب کنند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان و جوانان پر انرژی‌ترین افراد هستند و باید برای اوقات فراغت آنها برنامه‌ریزی شود، تا بتوانند از این انرژی به نحو مطلوبی بهره ببرند و از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت و شرکت در کلاس‌های مورد نظر دانش‌آموزان سبب می‌شود که این افراد با روحیه‌ای شاد بتوانند تابستان را سپری کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول