اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس:

پایگاه‌های اوقات فراغت در روستاها فعال شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت باید در روستاها فعال شوند.

پایگاه‌های اوقات فراغت در روستاها فعال شوند

حجت‌الاسلام محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای کشف و رشد استعدادهای جوانان است.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت یکی از موقعیت‌های بسیار مناسب برای شناسایی و تقویت استعدادهای فرد است، افزود: اگر فردی دارای بهترین و ارزنده‌ترین استعدادها باشد ولی نتواند آنها را در سطح اجتماعی ارائه دهد، موفق نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس برنامه‌ریزی برای خودسازی و تلاش در زمینه رشد، تعالی معنوی و قرب به خداوند متعال را از دیگر موضوعات مورد توجه در دوران فراغت دانست و تصریح کرد: ضرورت استفاده صحیح از اوقات فراغت برای جوانان بیشتر از سایر اقشار جامعه احساس می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تذهیب، تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان به صورت متفاوت از تدریس رایج عمل کنند.

وی علاوه بر تاثیرات فردی اوقات فراغت در شخصیت افراد به رشد اجتماعی انسان نیز در این ایام اشاره کرد و گفت: حضور فرد در شبکه‌های اجتماعی سبب بهبود روابط اجتماعی او شده و به پیشرفت اجتماعی نیز کمک می‌کند چرا که بسیاری از پیشرفت‌های فردی با پیشرفت‌های اجتماعی پیوندی تنگاتنگ دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با تأکید بر اینکه والدین باید از تحمیل فعالیت دلخواه و مورد علاقه خود به فرزندان پرهیز کنند، افزود: باید از سرگرمی‌ها و فعالیت‌های متنوع در آموزش‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کرد تا سبب خستگی و دلزدگی آنها نشود.

مرادی به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه‌های قرآنی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 14 پایگاه تابستانی در سطح شهرستان فردوس فعال است که از این تعداد 11 پایگاه به عنوان بوستان معرفت و سه پایگاه نیز به عنوان هسته فرهنگی جوان فعالیت می‌کنند.

وی برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، فرهنگ و معارف دینی و همچنین مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌های طرح اوقات فراغت شهرستان فردوس در تابستان سال جاری برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: در حال حاضر کلاس‌های اوقات فراغت در 10 روستا و چهار پایگاه در مرکز شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول