اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

لباس فرم کارکنان مهدهای کودک در اراک رونمایی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور استاندار مرکزی و برای نخستین بار در کشور از لباس فرم مدیران، مربیان و کمک مربیان مهدهای کودک استان مرکزی در نمایشگاه حجاب و عفاف استان رونمایی شد.

لباس فرم کارکنان مهدهای کودک در اراک رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ظهر امروز در مراسم رونمایی از این نوع پوشش اظهار داشت: بهزیستی به منظور پوشش یکسان کارکنان مهدهای کودک طی سال گذشته طرحی را مبنی بر مدل یکسان روپوش کارکنان مهدهای کودک به بهزیستی کشور ارائه داد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب بهزیستی کشور مواجه شد.

رضا ربیعی افزود: در این طرح لباس کلیه مدیران، مربیان و کمک مربیان مهدهای کودک به صورت متحدالشکل و بر اساس مدل ایرانی اسلامی طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در رنگ‌بندی این لباس‌ها با توجه به اینکه این افراد اکثر وقت خود را با کودکان سپری می‌کنند، سعی شده است از رنگ‌های روشن و شاد استفاده شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده لباس کلیه پرسنل مهدهای کودک استان توسط زنان سرپرست خانوار و گروه‌های همیار دوخته می‌شود.

ربیعی با اشاره به اقدامات این نهاد در امر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اظهار داشت: این نهاد طی سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه حجاب و عفاف انجام داده به طوری که سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه حجاب و عفاف شده است.

نمایشگاه حجاب و عفاف به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف از امروز در دبیرستان امام علی(ع) اراک گشایش یافت.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول