اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف

نمایشگاه حجاب و عفاف در اراک برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف در اراک خبر داد.

نمایشگاه حجاب و عفاف در اراک برپا می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با روز ملی حجاب و عفاف نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه حجاب و عفاف در دبیرستان امیرالمؤمنین(ع) اراک گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از 21 تیر ماه به مدت چهار روز برپا می‌شود 25 غرفه شامل غرفه عرضه کتاب، عرضه نرم‌افزار، غرفه عرضه محصولات و البسه حوزه حجاب و عفاف، لباس کودکان و دستاوردها و توانمندی‌های‌ دستگاه‌های فعال در حوزه حجاب و عفاف ایجاد می‌شود.

به گفته وی این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از راهپیمایی کودکان مهدهای قرآنی به مناسبت روز حجاب و عفاف خبر داد و گفت: این راهیپمایی روز چهارشنبه با حضور 250 نفر از کودکان مهدهای قرآنی اراک با همکاری مدیریت قرآن و عترت اداره کل ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسرای آیینه برگزار می‌شود.

مشایخی ادامه داد: این راهپیمایی رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح از مقابل مسجد الزهرا به سمت فرهنگسرای آیینه اراک و با هدف فرهنگ‌سازی حفظ حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز مسابقات جام دیجیتال از روز گذشته در اراک اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام دیجیتال در چهار رشتهFifa/PC ،Fifa/Xbox ،PES/Xbox و PES/PC از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در اراک آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه از هر رشته سه نفر به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند گفت: در این مسابقات 200 نفر از استان مرکزی شرکت دارند، ضمن اینکه استان مرکزی پشتیبان استان همدان بوده و امروز پذیرای 40 نفر از جوانان علاقمند این استان است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول