اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پیش از ماه مبارک رمضان

2 نماز جمعه جدید در استان تهران برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان تهران از راه‏اندازی دو نماز جمعه دیگر در نقاط مختلف این استان تا پیش از ماه مبارک رمضان خبر داد.

2 نماز جمعه جدید در استان تهران برپا می‏شود

حجت‏الاسلام سیدصالح یاسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان اظهار داشت: این طرح‏ها پس از بررسی‏های لازم صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی ادامه داد: شهر "باغستان" در شهرستان شهریار و همچنین شهر "واوان" در شهرستان اسلام‏شهر، دو منطقه‏ای هستند که پیش از ماه مبارک رمضان امسال دارای نماز جمعه مجزا می‏شوند.

یاسینی اضافه کرد: به دلیل برخی محدودیت‏های شرعی و ضرورت رعایت حدفاصل یک فرسخی بین دو نماز جمعه، امکان برپایی نمازهای متعدد در نواحی نزدیک به یکدیگر وجود ندارد.

رئیس شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان تهران، نمازهای جمعه را سرمنشأ برکات بسیاری برای استان تهران خواند و تصریح کرد: نماز جمعه یکی از برکات بی‏شمار انقلاب اسلامی است که به فرمان امام راحل در مرداد سال 58 به امامت مرحوم آیت‏الله طالقانی برگزار شد.

یاسینی اضافه کرد: ائمه جمعه به عنوان پایگاهی ولایی در هر منطقه نقشی محوری در ایجاد وحدت و یکسان‏سازی حرکت‏های نهادهای مختلف ایفا می‏کنند.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول