اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

70 درصد مشکلات فرهنگی خانواده‎ها ناشی از برنامه‎های ماهواره‎ است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: 70 درصد مشکلات فرهنگی خانواده‎ها ناشی از برنامه‎های کانال‎های ماهواره‎ای است.

70 درصد مشکلات فرهنگی خانواده‎ها ناشی از برنامه‎های ماهواره‎ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی بدحجابی اشاعه فرهنگ غرب در بین جوانان ما است که با مدگرایی و الگوبرداری نامناسب از هنرمندان و ورزشکاران کشورهای غربی وارد کشور می‎شود.

وی تصریح کرد: جوانان ما خواسته و ناخواسته وارد یک نقشه از پیش تعیین شده می‎شوند و علاوه بر خرید کالاهای خارجی و البسه مارک‌دار هم جیب کشورهای غربی را پر پول می‎کنند و هم به هویت و شخصیت خود و جامعه آسیب جدی وارد می‎کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان کرد: بدحجابی باعث فروپاشی خانواده‎ها، افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، نبود امنیت و آرامش در جامعه و بسیاری اتفاقات ناگوار و ناپسند دیگر می‎شود و اگر مسئولان و خانواده‎ها در یک جبهه مشترک برای مهار آن تلاش نکنند در آینده نزدیک بسط و گسترش پیدا می‎کند و ارزش‎های ما را که ماحصل خون شهدا و اندیشه‎های ناب امام و رهبری است لگدمال می‎کند و این برازنده یک کشور اسلامی با این سابقه درخشان نیست.

وی با اشاره به گرایش بعضی از خانواده‎ها و به ویژه جوانان به استفاده از برنامه‎های ماهواره و فضای مجازی اذعان داشت: خطر ماهواره را باید جدی گرفت و محیط خانه و خانواده را از شر آن در امان نگه داشت که بیش از 70 درصد بلایی که بر سر ما در بخش فرهنگی وارد می‎شود توسط کانال‎های ماهواره‎ای است که در بسیاری از موارد توسط سرمایه‌داران صهیونیستی اداره می‎شود.

سایری اضافه کرد: پدران و مادران با فرزندان خود دوست باشند و در یک محیط کاملا صمیمی و دوستانه خطرات و معضلات بدحجابی را تجزیه و تحلیل کنند و با تکیه بر آیات قرآنی و احادیث و روایات در مسیری گام بگذارند که به سلامت جامعه کمک کند و خواسته‎های شوم و شیطانی دشمنان اسلام را به چالش بکشاند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول