اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس:

321 تاکسی بانوان مشغول به کار شدند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: از 766 متقاضی تاکسی بانوان ثبت نام شده در فارس، 321 تاکسی مشغول به کار شدند.

321 تاکسی بانوان مشغول به کار شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سهراب روستا بعد از ظهر امروز در همایش زن و خانواده اظهار داشت: برای اشتغال‌زایی زنان در تاکسی سرویس 800 متقاضی داشتیم که 766 نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر 321 بانوی تاکسی‌ران مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: در این زمینه هزینه خرید هر تاکسی 15 میلیون تومان است که 5 میلیون آن به صورت قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان پرداخت و برای 10 میلیون تومان دیگر متقاضیان به بانک‌ها ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: 277 تاکسی دیگر در نوبت هستند و به دلیل عدم تحویل این خودروها توسط ایران خودرو با مشکل مواجه شده‌ایم که از مسئولان تقاضا داریم دستور دهند تا این 277 متقاضی نیز تاکسی خود را دریافت کرده و اشتغال‌زایی ایجاد شود.

این مسئول اضافه کرد: برای راحتی رانندگان و مسافران بر روی این تاکسی‌ها دستگاه وایمکس نصب کرده‌ایم تا نحوه مسافرگیری و رسیدن مسافران به مقاصد خود با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

روستا تصریح کرد: حداقل و حداکثر درآمد بانوان تاکسی‌دار در ماه  700 تا یک‌میلیون و 200 تومان است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول