اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

34 بیمارستان آماده پذیرش بیماران طرح پزشک خانواده هستند

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر 34 بیمارستان در سطح استان مازندران با حدود 3 هزار و 400 تخت آمادگی پذیرش بیماران برای اجرای طرح پزشک خانواده هستند.

34 بیمارستان آماده پذیرش بیماران طرح پزشک خانواده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرهاد غلامی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح پزشک خانواده در استانداری مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 34 بیمارستان در سطح استان مازندران با حدود 3 هزار و 400 تخت آمادگی پذیرش بیماران برای اجرای طرح پزشک خانواده هستند.

وی تصریح کرد: برای اجرای بهتر طرح پزشک خانواده دستورالعمل اجرایی و کمیته اجرای طرح پزشک خانواده اجرایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه از تقسیم‌بندی واحدهای درمانی مازندران به شش بلوک خبر داد و بیان کرد: بیمارستان‌های عمومی و خصوصی در این بلوک‌بندی نیز دیده شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش تخصصی و فوق تخصصی درمان در مازندران مشکل چندانی نداریم، گفت: تنها در بخشی از بیمارستان‌ها به صورت محدود دارای مشکلاتی هستیم.

این مسئول به نقش اثرگذار پرداختی‌های بیمه در اجرای طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: نگرانی مردم برای اجرای طرح پزشک خانواده که سازمان‌های بیمه‌گر نتوانند برگشت منابع مالی داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: عدم پرداخت منابع مالی بیمارستان‌ها را دچار مشکل جدی می‌کند و اگر در اجرای طرح پزشک خانواده برگشتی خوبی از طرف بیمه‌ها نداشته باشیم مشکلات موجود بیمارستانی در استان تشدید می‌شود.

وی در ادامه خواستار بهسازی و توانمندسازی بیمارستان‌ها در اجرای طرح پزشک خانواده شد و گفت: 2.5 میلیارد ریال برای استانداردسازی بیمارستان‌ها دیده شد.

غلامی تاکید کرد: اگر انتظار این است که خدمات مطلوب سطح یک زیر سؤال نرود خدمات سطح دو نیز باید ارتقا یابد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول