اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت صدور مجوز

دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان امام حسین (ع) خریداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام حسین (ع) منوط به صدور مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان امام حسین (ع) خریداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بخش‌های جدیدالتاسیس و توسعه داده شده بیمارستان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به گسترش فضا در این بیمارستان اظهار داشت: به نظر می‌رسد این بیمارستان تا مدتی نیاز به گسترش فضاهای جدید نداشته باشد.

وی از برنامه مدیریت درمان تامین اجتماعی برای بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان خبر داد و افزود: با اتمام کار بهسازی اورژانس این بیمارستان کار گسترش و بهسازی این بیمارستان به پایان می‌رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان برنامه بعدی مدیریت درمان و تامین اجتماعی را راه‌اندازی پلی‌کلینیک‌های راه‌اندازی شده در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در بیمارستان امید ابهر اعلام کرد.

وی با اشاره به درخواست مطرح شده برای خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان امام حسین (ع) اضافه کرد: مرحله نخست خرید این دستگاه که موافقت استانی است، طی شده است.

محمدی با اشاره به وجود کمیسیون خاصی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی خرید سی‌تی‌اسکن تصریح کرد: مجوز نهایی برای خرید این دستگاه باید در آن کمیسیون به تصویب برسد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول