اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی دهدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه نمایشگاه خدمات و عملکرد بهزیستی دهدشت در محل نگارخانه شهرداری دهدشت افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی دهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه نمایشگاه خدمات و عملکرد بهزیستی دهدشت در محل نگارخانه شهرداری دهدشت افتتاح شد.

سید ناصر رضایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خدمات مؤثر و باکیفیت بهزیستی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه ما شاهدیم که این خدمات توانسته در ارتقای سطح سلامت و آگاهی جامعه هدف پیشتاز باشد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه با گذشت زمان و توسعه زندگی بشر، توجه به کیفیت زندگی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، ابراز داشت: امروزه آموزش و آگاهی‌بخشی نقش مهمی در ارتقای سطح زندگی دارد.

وی با بیان این‌که نرخ معلولیت در شهرستان کهگیلویه یک درصد بیشتر از استانداردهای جهانی است، اضافه کرد: وجود پاره‌ای فرهنگ‌های غلط مانند تمایل به ازدواج فامیلی و عدم مشاوره‌های قبل از ازدواج سبب افزایش معلولیت در سطح استان ما شده که امیدواریم با تلاش‌های پرسنل بهزیستی این آمار روز به روز پایین بیاید.

رضایی تصریح کرد: وجود برخی نگاه‌های غلط به معلولیت باعث شده خیلی از توانمندی‌های این قشر از جامعه دیده نشود که در این میان بهزیستی توانسته با برنامه‌های ویژه و ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم این محدودیت‌ها را کاهش دهد و با ایجاد انگیزه در معلولان آن‌ها را به سمت رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف سوق دهد.

غضمان گنجیان نیز گفت: اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه از چند زیر مجموعه تشکیل شده که هر کدام در حوزه تخصصی خود به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: بهزیستی سعی دارد با برنامه‌ها و خدمات متنوع برای جامعه هدف خود شرایط مساعد زندگی به وجود آورد.

این مسئول افزود: رویکرد کنونی بهزیستی حرکت به سوی توانمندسازی است و در این هدف‌گذاری طی چند سال آینده مددجویان به درصد بالایی از توانمندی برای ایجاد شغل و کار می‌رسند.

وی این موضوع را در چارچوب عمل به فرمان نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی دانست و گفت: فرمان رهبری جامعه معلولان و مددجویان را شامل می‌شود که لازم است با حمایت‌های معنوی خود زمینه‌ساز تحقق فرمان معظم‌له در این حوزه شویم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول