اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه سال جاری صورت می‌گیرد

افتتاح 300 پروژه مدرسه‌سازی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح 300 پروژه آموزش و پرورش در مهر ماه سال جاری در این استان خبر داد.

افتتاح 300 پروژه مدرسه‌سازی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عمران حسن‌زاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اختصاص 15 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها در نوسازی مدارس گیلان در سال جاری اظهار کرد: 200 پروژه قبل از تحول بنیادی در آموزش و پرورش استان در حال انجام بود.

وی به اجرای 200 پروژه مدرسه‌سازی در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 130 پروژه برای پایه ششم ابتدایی در حال انجام است.

حسن‌زاده با بیان اینکه طرح‌های مقاوم‌سازی مدارس 30 درصد اعتبارات را جذب می‌کند، تصریح کرد: بیش از 150 پروژه دیگر نیز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان تعداد پروژه‌های سفر هیئت دولت به استان را 20 طرح عنوان کرد و گفت: بیش از 500 طرح مدرسه‌سازی اکنون در گیلان در حال انجام است.

وی از افتتاح 300 پروژه مدرسه‌سازی در مهر ماه سال جاری در گیلان خبر داد و یادآور شد: عملکرد بودجه عمرانی نوسازی مدارس استان یک میلیارد و 300 میلیون تومان در سال گذشته بود.

حسن‌زاده تعداد کارکنان نوسازی مدارس گیلان را 146 نفر برشمرد و بیان کرد: امسال 68 نفر از کارکنان نوسازی مدارس گیلان استخدام آموزش و پرورش شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس نیز در جلسه مذکور خواستار تشویق مدیران در کاهش هزینه‌های جاری اداره‌های گیلان شد و گفت: کارکنان برای اضافه‌کاری حتماً الزام حضور در اداره را نباید داشته باشند.

غلامعلی جعفرزاده بر پرداخت هزینه‌های درمان ایثارگران تاکید کرد و افزود: دستگاه‌هایی که از بودجه ملی استفاده می‌کنند باید در جلسه‌های برنامه‌ریزی استان حضور داشته باشند.

وی بودجه سال جاری را عملیاتی خواند و تصریح کرد: بودجه سال 92 مواردی که در احکام است از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول