اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

3 بیمارستان جدید امسال در سمنان بهره‏‌برداری می‏‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: سه بیمارستان جدید امسال در شهرستان‏‌های مختلف استان سمنان به بهره‏‌برداری می‏‌رسد.

3 بیمارستان جدید امسال در سمنان بهره‏‌برداری می‏‌شود

علی نیکزاد در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید سمنان که با همراهی معاونان وزیر، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار سمنان صورت گرفت، در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این بیمارستان‏‌ها در شهرستان‏‏‌های سمنان، دامغان و گرمسار در دست احداث بوده و مراحل پایانی خود را می‏‌گذراند.

وی درباره زمان تحویل و رفع نواقص بیمارستان "کوثر" سمنان گفت: بیمارستان سمنان یکی از زیباترین بیمارستان‏‌هایی است که تاکنون در کشور ساخته شده و از یک سال پیش نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز باید این بیمارستان را تجهیز کنند، گرچه امروز به طور کل دیده نشد که کاری در این زمینه صورت گرفته باشد.

نیکزاد اضافه کرد: از نظر مسئولان این دانشگاه، بیمارستان کوثر سمنان دارای مشکل تأسیساتی است و ما نیز در بازدید از روند اجرای این طرح، بر لزوم رفع مشکلات موجود و برطرف کردن نواقص تأسیساتی تا 20 روز آینده تأکید کردیم.

وی نوید داد: ظرف دو ماه آینده با برطرف شدن مشکلات تأسیساتی بیمارستان جدید سمنان و تجهیز آن توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، شاهد بهره‏برداری این طرح و استفاده مردم از آن باشیم.

* آبدهی در سرویس‏‌های بهداشتی بیمارستان سمنان

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان سمنان با تعداد طبقات، نوع خاص و شرایط اجرای آن و نیز تأسیسات اجرا شده دارای مشکل کوچکی است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام می‏‌کنند که در سرویس‏‌های بهداشتی آن، آبدهی دیده شده است.

نیکزاد ادامه داد: همان افرادی که توانستند این طرح عظیم را در مدتی کوتاه بسازند، به طور قطع قادر خواهند بود  تا در مدت زمان کوتاهی مشکلات موجود در آن را برطرف و بیمارستان را برای بهره‏‌برداری آماده کنند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران طرح برای رفع مشکل، 10 روز فرصت خواستند اما با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش بوده و ممکن است کارها اندکی با کندی پیش رود، قرار شد تا عید سعید فطر نواقص موجود در این طرح برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان سمنان غیر از مشکل آبدهی سرویس‏‌های بهداشتی، نقص دیگری ندارد.

نیکزاد افزود: پس از رفع این نقص، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز کار مهمی را در پیش دارند و باید حدود 130 میلیارد ریال برای تجهیزات و خرید دستگاه‏‌های مورد نیاز این بیمارستان هزینه کنند.

* بیمارستان دامغان رفع نقص شد

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه یکی دیگر از بیمارستان‏‌های در دست ساخت در استان سمنان، بیمارستان "ولایت" دامغان است، اظهار داشت: در مورد این بیمارستان بحث‏‌های لازم انجام شده و پروژه بسیار سریع و با کیفیت خوبی ساخته شد.

نیکزاد ادامه داد: بیمارستان دامغان سال گذشته تحویل موقت و نواقص آن برطرف شده و هم‏‌اکنون در حال انجام مراحل پایانی برای بهره‏‌برداری است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان نیز کار تأمین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان را انجام داده است.

* بیمارستان گرمسار 160 تختخوابی شد

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به ساخت یکی دیگر از بیمارستان‏‌های نوبنیاد استان سمنان در شهرستان گرمسار اظهار داشت: بیمارستان گرمسار هم‏‌اکنون با تلاش‏‌های انجام شده، در دست ساخت است.

نیکزاد ادامه داد: با موافقت صورت گرفته، بیمارستان گرمسار 160 تختخوابی شد و مقرر کردیم تا امسال این طرح به بهره‏‌برداری برسد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول