اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت خرمشهر:

18 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت خرمشهر گفت: 18 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر پلمب شد.

18 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر پلمب شد

احسان‌الله منفرد نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، بازرسی نظارتی ـ بهداشتی بر بازار شهرستان شدت پیدا کرده و این راستا در دو نوبت بازرسان ویژه بر بخش‌های مختلف واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.

وی افزود: با بازدید‌های میدانی که توسط پرسنل بهداشت محیط مرکز بهداشت خرمشهر انجام شد، تعداد 78 واحد از صنوف مختلف به مراجع قضائی معرفی و تخلفات آنها پیگیری شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تصریح کرد: از این تعداد واحد متخلف 18 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی پلمب شده که در این میان یک نانوایی متخلف به دلیل استفاده از جوش شیرین برای پلمب و لغو پروانه به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مأموران بهداشتی این مرکز در راستای تأمین سلامت و بهداشت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ایجاد سلامت پایدار برای شهروندان است که البته در این زمینه تعامل شهروندان با مسئولان این شبکه حرف اول و آخر را می‌زند.

منفرد نیاکی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب بهداشتی توسط واحدهای صنفی دیده و اندیشیده شده که در صورت مشاهده تخلف در امر بهداشت مغازه‌های بازار این منطقه، واحدهای مربوطه پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول