اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه گذشته

20 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا از پلمب بیش از 20 واحد صنفی متخلف در بخش‌های این شهرستان طی 2 ماه گذشته خبر داد.

20 واحد صنفی متخلف در بویین زهرا پلمب شدند

احمد زنده دل در حاشیه بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در طول 2 ماه گذشته بیش از 20 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل تخلفات حوزه صنفی پلمب شده‌اند، اظهار کرد: همچنین در این مدت بیش از 100 برگ جریمه نیز برای اصناف مختلف بویین زهرایی در بخش‌های این شهرستان توسط کارشناسان و بازرسان معاونت نظارت و ارزشیابی مجمع امور صنفی بویین زهرا صادر شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: در حال حاضر بازرسان و کارشناسان این اداره به طور شبانه روزی با حضور در بخش‌های 4 گانه این شهرستان نسبت به رسیدگی به شکایات و درخواست‌های عمومی شهروندی پیرامون مشکل گران‌فروشی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه توجه دولت به مسائل مربوط به تولید بسیار ضروری است، تصریح کرد: لازم است که مسئولان و مدیران حوزه اقتصادی در کشور با برنامه‌ریزی و نیز اجرای طرح‌های اثر بخش در این زمینه نسبت به افزایش تولید‌های محصولات ساخت داخل اقدام کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه شهروندان همواره باید در کنار مسئولان به فعالیت و کار مداوم بپردازند، عنوان کرد: اگر تمام افراد در جامعه احساس تکلیف کنند، قطعا شاهد برپایی جامعه‌ای توسعه یافته و عدالت محور هستیم.

زنده دل یکی از شاخصه‌های مهم پیشرفت و اقتدار در کشور را حضور برجسته جوانان و نخبگان در عرصه‌های کار و تلاش عنوان و بیان کرد: نشاط و انگیزه مضاعف جوانان برای افتخارآفرینی و تولید بیشتر همواره باید از سوی مسئولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی در کشور جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار خوبی را در زمینه تولید و سرمایه‌گذاری اقتصادی در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان قزوین داراست، افزود: لازمه هر پیشرفت و توسعه‌ای این است که پشتیبانی خوب و ویژه از مجموعه و محیط پیشرفت مد نظر انجام شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با وحدت و یکپارچگی میان قوا و مسئولان زمینه برای رشد و توسعه مضاعف در سراسر کشور فراهم شده و مردم احساس آرامش بیشتری کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول