اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

اماکن عرضه قلیان در آبادان پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی و سفره خانه‌ها برخورد جدی و اماکن عرضه قلیان در این شهر پلمب می‌شوند.

اماکن عرضه قلیان در آبادان پلمب می‌شوند

بهرام ایلخاص‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عرضه قلیان‌ها در اماکن عمومی، پارک‌ها و سفره‌خانه‌ها غیرقانونی است و در صورت مشاهده با عوامل اجرایی این روند برخورد قهری و جدی داریم.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم در سطح استان خوزستان اتخاذ و به شهرهای زیرمجموعه افزود: بنا به مصوبه استانی شورای سلامت استانداری خوزستان در اسرع وقت باید عرضه قلیان‌ها محدود سازی و جمع‌آوری شوند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: مجمع امور صنفی اجازه صدور هیچگونه پروانه‌ای در خصوص عرضه قلیان به متقاضیان ندارد و عرضه کنندگان دوره‌گرد مستقر در پارک‌ها از طریق نیروی انتظامی و شهرداری آبادان جمع‌آوری می‌شوند.

* معدوم‌سازی 400 کوزه قلیان در آبادان

وی با استناد به ماده 13 قانون اساسی برخورد با عرضه کنندگان قلیان را قانونی دانست و گفت: در یک پروسه زمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان آبادان، شهرداری و نیروی انتظامی 400 کوزه قلیان در سطح شهر آبادان منهدم و در چند روز اخیر با 20 واحد صنفی برخورد شده است.

ایلخاص‌زاده افزود: در وهله اول به عرضه کنندگان قلیان تذکر می‌دهیم و در وهله دوم بعد از گذشت 15 روز، پلمب واحد مربوطه را با همکاری مراجع قضائی در دستور کار کمیته بهداشت و امنیت قضائی فرمانداری آبادان قرار می‌دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه استعمال یک وعده قلیان معادل استعمال 20 نخ سیگار در روز است و سلامت شهروندان جامعه را تهدید می‌کند، اظهار کرد: برخورد با فروشندگان دوره گرد و عرضه کنندگان قلیان از ضروریات کاری شورای سلامت و امنیت غذایی فرمانداری آبادان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول