اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ‌کوهبنان

تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید با تعامل بیشتر و دقیق در زمینه اطلاع‌رسانی تلاش کنند.

تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در سومین نشست مسئولان روابط عمومی ادارات و ارگان‌های کوهبنان در سال جاری در محل سالن کنفرانس فرمانداری اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها، نهادها و از سوی دیگر به عنوان چشم بینای ادارات هستند.

وی بیان داشت: پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها، ادارات و مراکز دولتی و حتی خصوصی است.

متقی اذعان داشت: هر چه روابط عمومی از کارآمدی، نشاط، فعالیت و بالندگی بیشتری برخوردار باشد، خدمت‌رسانی به مردم نیز شدت بیشتری می‌یابد و مردم بیشتر و بهتر از خدمات دولت و مسئولان آگاهی پیدا می‌کنند و در نتیجه مقایسه کردن و نتیجه عملکردها با انصاف بیشتری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در دنیای کنونی کار روابط عمومی‌ها فقط در نصب پارچه و پلاکارد و ... خلاصه نمی‌شود، بلکه  نقش روابط عمومی در جامعه امروز هدایت ‌و جهت‌دهی به افکار عمومی است و در حقیقت روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم با نظام اسلامی و مسئولان  هستند که می‌توانند روز‌به‌روز به توسعه و تحکیم این روابط کمک کنند.

متقی افزود: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید با تعامل بیشتر و دقیق تلاش کنند تا وضعیت اطلاع‌رسانی و خبررسانی از آن چه که هست، بیشتر شود تا جایگاه شهرستان کوهبنان در امور خبر ارتقا یابد و حفظ شود.

فرماندار کوهبنان گفت: روابط عمومی‌ها از ارکان اصلی دستگاه‌ها هستند و باید بین روابط عمومی‌ها و خبرنگاران تعامل تنگاتنگی وجود داشته باشد و مردم لحظه به لحظه در جریان خدمات و عملکرد دولت قرار گیرند.

به گزارش فارس، به روزرسانی وبلاگ‌های خبری و اطلاع‌رسانی ادارات، مستندسازی فعالیت‌ها، ارتباط با خبرنگاران و ارسال اخبار ادارات، آموزش نیروهای روابط عمومی ادارات با استفاده از وجود اساتید مجرب از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این نشست درباره نحوه تعامل روابط عمومی‌ها با یکدیگر و رسانه‌ها، افزایش توان اجرایی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، کمبود نیروی انسانی در روابط عمومی ادارات و تثبیت جایگاه روابط عمومی‌ها، برنامه‌های مربوط به ماه مبارک رمضان و عملکرد سه ماهه گذشته روابط عمومی ادارات کوهبنان بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول