اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان محقق می‌شود

اعزام 80 مبلغ و مبلغه به شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از اعزام بیش از 80 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به این شهرستان خبر داد.

اعزام 80 مبلغ و مبلغه به شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سیدحسین سادات بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز قرآنی در جم اظهار داشت: ماه رمضان از ماه‌های بابرکت و ارزشمند است و باید نسبت به تقویت معنویت در جامعه استفاده کنیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای بهره‌گیری از فیوضات این ماه در شهرستان انجام شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از حضور فعال بیش از 80 مبلغ و مبلغه در برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان درخواست‌های مردمی برای حضور روحانی در مساجد دریافت می‌شود که امسال نیز بیش از 30 درخواست روحانی از مردم دریافت شده است.

سادات از حضور بیش از 35 مبلغ و 15 مبلغه بومی در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 80 مبلغ و مبلغه که به جم اعزام شده‌اند حدود 50 نفر بومی و 30 نفر غیربومی و روحانیون طرح هجرت هستند.

وی اضافه کرد: مبلغان و مبلغات با حضور فعال در مساجد و حسینیه‌ها، اداره تبلیغات اسلامی را در ارائه خدمات فرهنگی و معنوی به مردم یاری می‌رسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از حضور برخی روحانیون در مراکز صنعتی و برخی روستاها به صورت متفرقه خبر داد و اظهار داشت: این روحانیون با دعوت آن مراکز یا هیئت امنای مساجد در شهرستان حضور یافته و در برگزاری برنامه‌های فرهنگی فعالیت دارند.

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی جم نیز اظهار داشت: دوره‌های متنوع قرآنی در ایام ماه رمضان در شهرستان جم برپا می‌شود.

مهدی رحمانی افزود: در سال جاری تاکنون تعداد 5 دوره روخوانی سطح یک، 2 دوره مفاهیم، 3 دوره پیش دبستانی و 2 دوره حفظ موضوعی در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و از همه مردم و مسئولان برای حضور در این محافل قرآنی دعوت کرد.

رحمانی بیان کرد: برگزاری مراسمات قرآنی در مساجد و مقابله در منازل نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان جم است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول