اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

2000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان‌شمالی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: بیش از دو هزار مبلغ و مبلغه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی طی سه ماهه نخست سال جاری به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

2000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان‌شمالی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا اظهار کرد: این تعداد مبلغ و مبلغه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام فاطمیه اول، فاطمیه دوم، هفته معلم، اعتکاف و ارتحال امام خمینی(ره) به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی افزود: تبلیغات و فضاسازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت از دیگر برنامه‌های اجرای شده طی این مدت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی برگزاری 18 گفتمان دینی با موضوعات مختلف از جمله عفاف و حجاب، نماز، اندیشه‌های شهید مطهری و تربیت دینی، برگزاری گردهمایی و همایش‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا افزود: در این مدت برنامه‌های متعدد فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در مساجد و هیئت‌های مذهبی، تغذیه سایت تبیان استان، دعوت از سخنرانان ویژه در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف و حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآن نیز اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین مسابقات مختلف فرهنگی، دوره‌های آموزشی ویژه فعالان قرآنی، محافل انس با قرآن و نمایشگاه‌های عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های برگزار شده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا گفت: حمایت از کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی، برگزاری دور‌ه‌های آموزشی ویژه رابطان عفاف و حجاب و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های اجرایی سه ماهه نخست امسال است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول