اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

350 مبلغ به مناطق مختلف ملایر اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 350 نفر مبلغ و مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

350 مبلغ به مناطق مختلف ملایر اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام داود عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به این که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هر ساله برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات انجام می‌گیرد، اظهار داشت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری در ماه مبارک رمضان از سوی اداره تبلیغات انجام شده است که مهم‌ترین برنامه اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان است.

وی از پیش‌بینی اعزام 350 نفر مبلغ و مبلغه در ایام ماه رمضان به مناطق مختلف در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 250 نفر مبلغ و 100 نفر نیز مبلغه هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: این مبلغان با همکاری حوزه علمیه قم، مبلغان طرح هجرت و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران است و تعداد زیادی طلبه در این حوزه‌ها تحصیل می‌کنند، گفت: بیشتر مبلغان اعزامی به مناطق مختلف شهرستان بومی هستند.

عباسی در ادامه از اجرای طرح بزرگ ختم قرآن توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این طرح به صورت روزانه و برای هر نفر در هر روز، ختم یک جزء از قرآن کریم است.

وی عنوان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در طرح ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یا مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی مراجعه و برگه‌های مربوط به جزء مورد نظرشان را دریافت کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 2 هزار نفر در طرح ختم قرآن شهرستان ملایر شرکت کنند که این تعداد نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر است.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح محفل انس با قرآن با همکاری مؤسسات قرآنی زیر نظر اداره تبلیغات و کلاس‌های تجوید، روخوانی، حفظ قرآن و برنامه‌های احکام و... در سطح مساجد و پایگاه‌های قرآنی و خانه‌های قرآن در روستاها برگزار می‌شود.

عباسی از غبارروبی مساجد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این کار در بسیاری از مساجد انجام شده و مابقی آن نیز تا اول ماه رمضان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر ابراز داشت: برادران و خواهران علاقه‌مند به این مراسم معنوی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی ملایر مراجعه کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در پایان از برگزاری برنامه‌های دیگر شامل، برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و احیای شب‌های قدر در مساجد و حسینیه‌های شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اعزام قاری قرآن برای محافل قرآنی و به مراسم و برنامه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول