اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد:

آتش‌سوزی بزرگ‌ترین و مجهزترین برج مسکونی مشهد مهار شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ماموران آتش‌نشانی مشهد آتش‌سوزی‌ بزرگ‌ترین و مجهزترین برج مسکونی مشهد را که در قسمت تاسیسات و سونای خشک برج باران رخ داد، مهار و حدود 70 نفر از ساکنان این برج را به پائین منتقل کنند.

آتش‌سوزی بزرگ‌ترین و مجهزترین برج مسکونی مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد،  مسعود ظهوریان اظهار کرد: تنها مصدوم این حادثه که به شدت شوک و دچار دودزدگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: این برج 14 طبقه‌ای مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات اعلام و اطفای حریق است که قسمتی از این امکانات در هنگام ایجاد حریق فعال نبوده است.

وی در ارتباط با میزان خسارت این حادثه گفت:میزان خسارت این آتش سوزی در دست بررسی است اما آنچه که می‌توان گفت این است که این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشت.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: عملیات اطفای حریق این ساختمان مرتفع را 6 ایستگاه آتش‌نشانی بر عهده داشتند و در این حادثه یک زن و یک مرد به سبب استنشاق دود دچار تنگی نفس شدند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول