اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم خبر داد

وقوع 34 مورد حریق در ایام نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: در ایام نیمه شعبان 34 مورد حریق در استان قم اتفاق افتاد که هیچ‌یک تلفات جانی نداشت.

وقوع 34 مورد حریق در ایام نیمه شعبان

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: در این مدت ماموران آتش‌نشانی استان قم 34 مورد حریق را اطفا کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت مورد مربوط به آتش‌سوزی خودرو و 9 مورد مربوط به آتش‌سوزی منزل بوده که با تلاش ماموران آتش‌نشانی تلفات جانی در پی نداشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم ابراز کرد: 10 مورد از این آتش‌سوزی‌ها مربوط به ضایعات می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ماموران آتش‌نشانی 17 مورد ایمن‌سازی نشت بنزین و نشت گاز را به منظور پیشگیری از وقوع حادثه انجام دادند.

جعفری ابراز داشت: در این مدت سه مورد نجات از سوانح توسط مامورین آتش‌نشانی انجام شد که یک مورد مربوط به گیر کردن دست فرد لای درب بالابر بود.

وی ادامه داد: در این سه روز 240 نیرو توسط سازمان آتش‌نشانی استان قم آماده‌باش بودند و 20 نیرو نیز از تهران به کار گرفته شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: سازمان آتش‌نشانی استان قم در ایام نیمه شعبان به منظور خدمت‌رسانی به زائران جمکران 12 چادر در اطراف مسجد مقدس جمکران نصب کرده بود.

وی عنوان داشت: در این مدت 40 سرباز داوطلب به همراه خاموش‌کننده‌های دستی در مسجد مقدس جمکران برای کنترل حوادث احتمالی مستقر شدند.

جعفری ابراز کرد: استقرار خودروهای آتش‌نشانی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ورودی‌های شهر قم، رودخانه و پارک‌سوارها از دیگر فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی استان قم در این مدت بوده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول