اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن روابط عمومی‌های فارس خواستار شد

ارتقای سطح علمی مدیران روابط عمومی‌های فارس

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن روابط عمومی‌های فارس گفت: مسئولان این استان در راه ارتقای سطح علمی مدیران روابط عمومی‌ها به این انجمن کمک کنند.

ارتقای سطح علمی مدیران روابط عمومی‌های فارس

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، قاسم شبان بعد از ظهر امروز در دهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های فارس که به همت انجمن روابط عمومی‌های این استان در جوار حرم مطهر احمدبن موسی (ع) برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری این نخستین گردهمایی است که برگزار می‌کنیم، اما روند برنامه‌ها، هر دو ماه یک‌بار است.

قاسم شبان افزود: این انجمن تاکنون کارگاه‌های آموزشی را برای ارتقای سطح علمی مدیران روابط عمومی‌ها برگزار کرده که نتیجه خوبی را در بر داشته است.

وی ادامه داد: مباحث مطرح شده در کارگاه‌ها بر اساس نیازسنجی‌هایی که کمیته آموزش انجام می‌دهد طبقه‌بندی شده است.

رئیس انجمن روابط عمومی‌های فارس ضمن اعلام اینکه در سال جاری با دانشکده خبر و همچنین استانداری فارس تعاملاتی صورت گرفته و کارگاه‌ها بر اساس متد درسی و سرفصل‌های وزارت کشور برگزار می‌شود، از مسئولان این استان خواست در راه ارتقای سطح علمی مدیران روابط عمومی‌ها به این انجمن کمک کنند.

شبان با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها، از آن به عنوان هنر هشتم یاد کرد.

در ادامه این همایش راد قنبری، عضو کمیته آموزش انجمن روابط عمومی‌ها بیان کرد: در کنار کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های مجازی نیز از این پس برگزار می‌شود که در این صورت، هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی صورت می‌گیرد.

قنبری همچنین گفت: کمیته حقوقی این انجمن از این پس ماهی یک‌بار به مدت سه ساعت به کارمندان روابط عمومی‌ها در هر زمینه‌ای مشاوره می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول