اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیران روابط عمومی‌ها عنوان شد

کمبود نیرو، معضل اصلی روابط‌ عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئولان روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین مشکل کنونی روابط عمومی‌های استان را کمبود نیرو در این حوزه عنوان کردند.

کمبود نیرو، معضل اصلی روابط‌ عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز نشست ماهانه روابط عمومی‌های این استان در محل استانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار شد.

در این نشست مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به موضوع انتخاب روابط عمومی برتر در این استان اشاره کرد و گفت: در این دوره سعی خواهیم کرد با هم‌‌اندیشی همکاران خود و با رعایت ضوابط روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی این استان را انتخاب کنیم.

سید محمود رادمنش افزود: ملاک متعددی برای انتخاب روابط عمومی‌های برتر وجود دارد که یکی از آن‌ها تعامل نهاد روابط عمومی با رسانه‌ها و میزان و نوع فعالیت سایت‌ها و پورتال‌های خبری است.

در ادامه تعدادی از روابط عمومی‌های این استان به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات این حوزه پرداختند که از مهم‌ترین مشکلات بیان شده توسط آن‌ها کمبود امکانات و همچنین کمبود نیروی انسانی در این حوزه و در ادارات بود.

عده‌ای دیگر از مسئولان روابط عمومی‌ها به دروازه‌بانی خبر اشاره کردند و گفتند: ما مجبور هستیم که اخبار خود را دروازه‌بانی کنیم و قبل از ارائه اخبار به رسانه‌ها آن را از فیلتر سایت‌های خود عبور دهیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول