اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

تمام نهادها نیروی انتظامی را در مبارزه با فساد اخلاقی یاری کنند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه تمام نهادها نیروی انتظامی را در مبارزه با فساد اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر یاری دهند گفت: گسترش مفاسد اخلاقی باعث نابودی جامعه خواهد شد.

تمام نهادها نیروی انتظامی را در مبارزه با فساد اخلاقی یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی این مرجع تقلید در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی شهر مقدس مشهد با تقدیر و تشکر از خدمات نیروی انتظامی، وجود نهادهایی مانند این نیرو را در جامعه ضروری دانست و گفت: در حکومت اسلامی هر نهادی موقعیت خاص خود را دارد؛ بعضی از آنها وجودشان در جامعه نقشی اساسی دارد که اگر نباشد تمدن و فرهنگ آن جامعه از بین می‌رود و انسان نمی‌تواند بدون وجود آنها زندگی کند و بعضی از نهادها مورد لزوم جامعه نیستند و نباید باشند.

وی خدمت به مشهد مقدس را افتخاری بزرگ دانست و ادامه داد: انجام وظیفه نیروی انتظامی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قداست و اجر بیشتری دارد، چرا که مشهد شهری جهانی و پایتخت معنوی ایران است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اخلاقی در نیروی انتظامی تاکید کرد: الحمدلله نیروی انتظامی در همه کشور ولو اینکه بعضی گله‌مند هستند و راضی به کار این نیروی عزیز نیستند وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهد و باید هم ادامه دهد. وقتی مردم تعهد و اقتدار این نیرو را می‌بینند، بیشتر اعتماد می‌کنند و خوشحال‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه هویت نیروی انتظامی، امر به معروف و نهی از منکر است بیان کرد: در انجام این وظیفه خطیر باید نهادهای دیگر به کمک نیروی انتظامی بیایند و همه با هم با کمال قدرت، با مفاسد مختلف مثل فساد اخلاقی و بدحجابی مبارزه کنند.

این مرجع تقلید در ادامه بیانات خود تصریح کرد: همه مردم بر امنیت اخلاقی نظام متفق القول هستند و می‌دانند که اگر مفاسد اخلاقی ادامه پیدا کند و امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود، نظام و جامعه رو به اضمحلال خواهد رفت و نابود خواهد شد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در ادامه با بیان اینکه همه در برابر حقوقی که از بیت‌المال دریافت می‌کنند مسئول هستند تاکید کرد: حقوقی که شما در برابر این خدمت بزرگ دریافت می‌کنید حق شماست، اما بعضی‌ها باید بابت حقوقی که از بیت‌المال می‌گیرند پاسخ دهند، چرا که نه تنها خدمتی به جامعه اسلامی نمی‌کنند بلکه به اسلام و مردم مسلمان خیانت هم می‌کنند. دریافت حقوق از بیت‌المال برای کسانی که خیانت به اسلام می‌کنند جایز نیست.

وی در پایان با تشکر و مسئلت توفیق برای نیروی انتظامی، مردم را رعیت امام زمان(عج) دانست و خدمت به آنها را خدمت به آن حضرت برشمرد و برای توفیق بیشتر نیروی انتظامی در خدمت به اسلام و مردم دعا کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول