اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

مردم در ماه رمضان به نماز جماعت بیشتر توجه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت:مردم باید در ماه مبارک رمضان بیش از بیش به نمازهای جماعت توجه کنند.

مردم در ماه رمضان به نماز جماعت بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در جمع مردم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مردم مومن و متدین برای نماز جماعت اهمیت ویژه‌ای قائل هستند ولی می‌طلبد در این ایام بیشتر و بهتر از سابق در نمازهای جماعت حضور به هم رسانند.

وی به فضایل ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هدف از نزول قرآن هدایت انسان است به طوری که در قرآن کریم و سایر کتب دینی برای ارشاد و راهنمایی زنان و مردان مومن توصیه‌های زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در هر مسجد باید کلاس‌های آموزشی قرائت و تجوید قرآن برپا شود، ادامه داد: قرآن به عنوان آخرین کتاب آسمانی برای سعادت ابنای بشر توصیه‌های زیادی دارد لذا باید اقشار مختلف جامعه در راستای انتقال این مفاهیم گام بردارند.

ابراهیمی همکاری روحانیان با مجریان طرح صالحین را خواستار شد و گفت: در قالب این طرح آموزه‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مختلف در نظر گرفته شده از این رو می‌طلبد برای موثر واقع شدن آن به طور مطلوب همکاری شود.

امام جمعه چایپاره گفت: مربیان قرآن باید شناسایی شده و به مساجدی که نیاز دارند اعزام شوند تا در این ماه مبارک با کمک آنها فضایی آکنده از عشق و معنویت در جامعه ایجاد شود همچنین باید نسبت به غبارروبی از مساجد اهتمام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول