اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

قرارداد تامین اجتماعی بوشهر با 450 مرکز تشخیصی و درمانی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی علاوه بر مراکز خصوصی با 450 مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد دارد.

قرارداد تامین اجتماعی بوشهر با 450 مرکز تشخیصی و درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابراهیم پورحکیمی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: سال 90، 2 میلیون و 130 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند و 560 میلیارد ریال برای درمان آنان هزینه شده است.

وی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی علاوه بر مراکز خصوصی با 450 مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر با وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته درمانی سازمان تامین اجتماعی، کمبود پزشک متخصص در رشته‌های مختلف به خصوص رشته‌های جراحی مشهود است که این امر مشکلاتی را برای بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر ایجاد کرده است.

پورحکیمی با اشاره به موفقیت‌های درمان تامین اجتماعی استان در سال گذشته گفت: کسب رتبه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی توسط مدیریت درمان استان‌، تمدید گواهینامه ایزو 2008-2001 بیمارستان مهر و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی، تمدید گواهینامه ایزو 14000 بیمارستان سلمان فارسی و اجرای سیستم مدیریت یکپارچه IMS در بیمارستان سلمان فارسی، پلی‌کلینیک تخصصی مبعث، درمانگاه شهید مطهری گناوه و کسب رتبه اول مدیر بیمارستان سلمان فارسی در بین مدیران بیمارستان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور از دستاوردهای مدیریت درمان در سال 1390 است.

پورحکیمی با اشاره به تکمیل مراحل احداث یکی دیگر از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در ماه‌های آینده گفت: عملیات ساخت مرکز درمانی عسلویه مراحل پایانی را طی می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این مرکز بستری در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی باشیم.

وی بیان کرد: به منظور توسعه اقدامات درمانی برای افزایش سطح سلامت بیمه‌شدگان، هیچ محدودیتی جهت عقد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و تشخیصی در سطح استان وجود ندارد.

پورحکیمی ادامه داد: در مجموع مراجعات سرپایی مراکز ملکی تعداد 716 هزار و 616 نفر به پزشک عمومی، 114 هزار و 478 نفر به پزشک متخصص، 50 هزار و 195 نفر به دندانپزشک و یک میلیون و 226 هزار نفر به واحدهای پاراکلینیک مراجعه کرده‌اند؛ همچنین در مدت یاد شده 18 هزار و 791 نفر بستری شدند که از این تعداد بیش از 10 هزار مورد عمل جراحی صورت گرفته ‌است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول