اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 29 مرکز درمانی اعتیاد در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت تعداد 29 مرکز مختلف به منظور درمان اعتیاد در این استان خبر داد.

فعالیت 29 مرکز درمانی اعتیاد در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز ترک اعتیاد بیرجند اظهار کرد: معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با چهار دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، مشاوره و خدمات روانشناختی و پیشگیری از معلولیت‌ها به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: طرح توانمندسازی مناطق محروم، گروه همیار سلامت روان، پایگاه سلامت اجتماعی، آموزش زندگی خانواده، آموزش پیش از ازدواج و طرح آموزش مهارت‌های زندگی شش بخش کاری دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این سازمان به شمار می‌رود.

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از بهره‌مندی تعداد 23 هزار و 644 نفر معلول از خدمات حوزه پیشگیری این سازمان در سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد 2 هزار و 600 نفر در طرح توانمندسازی مناطق محروم از خدمات این حوزه در سال گذشته برخوردار شدند.

* فعالیت هفت پایگاه سلامت اجتماعی در خراسان جنوبی

اکبری‌مطلق تعداد گروه‌های همیار سلامت روان استان را شش گروه دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون در خراسان جنوبی تعداد هفت پایگاه سلامت اجتماعی فعال است که طی سال گذشته تعداد 11 هزار نفر در سطح استان از خدمات این پایگاه‌ها بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 3 هزار نفر از آموزش مهارت‌های زندگی برخوردار شدند، اظهار کرد: آموزش‌های لازم پیش از ازدواج به 2 هزار نفر از جامعه هدف این سازمان طی سال گذشته ارائه شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول