اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد

پرداخت تسهیلات با بهره پایین به کشاورزان خرمشهری

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از پرداخت تسهیلات با بهره پایین به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات با بهره پایین به کشاورزان خرمشهری

ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌منطور توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی کارگروه توسعه بخش کشاورزی تشکیل شد و بیش از 260 طرح کشاورزی را برای شهرستان خرمشهر به تصویب رساند.

وی افزود: یکی از مزایای طرح توسعه بخش کشاورزی هماهنگی بین بنگاه‌های مختلف و مرتبط با بخش کشاورزی و اتخاذ تدابیر و تصمیمات فوری به‌منظور توسعه بخش کشاورزی و تسهیل و تسریع اجرایی طرح‌ها و کمک به ایجاد اشتغال پایدار در خرمشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر تصریح کرد: تسهیلاتی که در این طرح به افراد واجد شرایط و بیکار پرداخت می‌شود با شرایط مطلوب‌تر و با بهره پایین‌ و بازپرداخت مناسب پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی کشاورزی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و کشاورزان را با ارائه تسهیلات ویژه مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

داوری با بیان اینکه با حمایت از بخش اشتغال می‌توان دیگر بخش‌های اجرایی شهرستان را تقویت کرد، گفت: با اختصاص اعتبار ویژه به این بخش می‌توان زمینه‌های اشتغال مؤثر را در شهرستان ایجاد کرد و در راستای کاهش بیکاری تلاش کرد.

وی با بیان اینکه زمینه کشاورزی در اراضی این منطقه مستعد است، ادامه داد: باید بیش از پیش جوانان را به‌سوی جذب در بخش کشاورزی تشویق کرد و در تعالی این زمینه مهم و ارزشمند در شهرستان تعامل ویژه داشت.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به اینکه مسئولان استانی باید در پیشرفت و شکوفایی کشاورزی همتی ویژه کنند، اظهار کرد: 260 طرح کشاورزی اجرایی در شهرستان می‌تواند گره از کار بسیاری از مردم در زمینه اشتغال و درآمدزایی بگشاید به شرط آنکه شهروندان در تحقق طرح‌های مذکور تعامل و همکاری مطلوبی را برقرار کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول