اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طرح پزشک خانواده آرزوی دیرینه مردم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای اجرای این طرح بهره گرفت.

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در جلسه مشترک مسئولان حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی با رئیس و مدیران بیمارستان‌های استان موضوعات مرتبط با روند اجرای طرح پزشک خانواده بررسی شد.

در این جلسه ضمن بررسی نسخه 02 پزشک خانواده و نظام ارجاع هر یک از حاضران دیدگاه‌های خود را در خصوص نحوه اجرای این طرح بیان کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه اجرای برنامه پزشک خانواده را به نفع مردم دانست و گفت: با اجرای این برنامه کیفیت و نحوه ارائه خدمات درمانی در شهرهای بزرگ افزایش خواهد یافت.

محسن فرقانی برنامه پزشک خانواده را یک برنامه کشوری و از آرزوی‌های دیرین مردم در رایگان شدن خدمات درمانی عنوان کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادها برای اجرای موفق برنامه پزشک خانواده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها باید خود را برای پاسخگویی متناسب با شرایط آماده کنند از مسئولان بیمارستان‌ها خواست تا نسبت به ساماندهی اورژانس و کلینیک‌های ویژه اقدام کرده و مراکز را برای پذیرش بیماران اورژانسی و ارجاعی آماده کنند.

خانواده‌ها در استان قم از اول مردادماه می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده به مراکز بهدشتی و درمانی خصوصی یا دولتی سطح شهر مراجعه کرده و با پر کردن فرم الکترونیکی، پزشک خانواده خود را انتخاب کنند.

اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از شهریور امسال در قم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول